Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Velge firma før klient lastes

av Anonymous (Oppdatert ‎17-11-2021 14:25 av Runar_Gulbrandsen VISMA )
Status: Ikke prioritert

Det hadde vært ønskelig om vi kunne hatt muligheten til å velge hvilket firma den skal laste når en går inn på Financials i ODP. For brukere som har tilgang til flere klienter går det unødvendig lang tid å komme inn på ønsket klient dersom den skal laste inn den du var sist inne på først.

 

Dette gjelder jo bare en andel av alle brukere. Men kanskje det skulle vært et parameter i dine personlige settings som fortalte om systemet skal laste sist brukte klient i Visma.net Financials eller ikke.

2 Kommentarer
OleNoer
VISMA
av OleNoer
Status changed to: Status: Ikke prioritert

Det jobbes med å få ned tiden det tar å "logge inn" i "Finaincials". Dersom vi fokuserer på dette - mener jeg at dette ønsket ikke er viktig, Ønsket er vel  mer en konsekvens at det i dag tar litt lang tid å logge seg inn. 

I nordic cool design guide som vi bruker for alle visma.net tjenester , så velges klient/firma kontekst i høyre hjørne ( og dette er resultat av brukeruindersøkelser som er gjort av UX ekperter hos oss). 

Hvis mange er uenige med våre UX ekperter, så kommenter kort på saken, og får vi mange nok kommentarer så vurderer vi seff på nytt. 

Mantena_AS
CHAMPION *
av Mantena_AS

Vår utfordring er at vi veksler mellom firmaer vi opererer i. Og når jeg står i et firma, velger det andre firma,  så venter jeg  - og så kommer det FØRSTE firmaet opp igjen. Så må jeg inn å velge det andre firmaet en gang til - og så kommer jeg inn i det andre firmaet.  Det er litt tungvindt.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"