Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Enkelt få bilag (kvittering e-post) tilgjengelig i Expense

av Anonymous (Oppdatert ‎29-10-2019 11:20 av Gunnar Glendrange VISMA )
Status: Stem - Vi vurderer!

Nå kommer stadig flere kvitteringer på epost; taxi, hotell, restauranter i utlandet etc. Det å måtte lagre dem, for så å laste dem opp fremstår som tungvint. Det hadde vært fint med en epostadresse som jeg bare kunne maile til, så de dukket opp i Attach. Så kunne jeg fylle inn manglende info på telefonen - og jeg er ferdig med bilaget.

4 Kommentarer
av Stian Alexander Lie

Hei, 

 

 

Du vet at du kan laste opp dokumenter fra mobiltelefon via Attach (og ikke bare bilder)? det kan være ett ekstra steg å måtte lagre dokumentet, men videresending av eposten til en forholdsvis lang epostadresse som dette vil være, med irritasjonsmomentet hvis man får skrevet feil osv vil for mange også oppleves som litt tungvint. Men jeg kan absolutt skjønne ønsket om å gjøre ting enda enklere.

 

mvh

 

Stian

 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei,

 

Hvordan laster man opp dokumenter fra mobilen via Attach (ikke bilde)? 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous (Oppdatert ‎26-11-2018 13:15 ( )

Hei igjen,

Når det gjelder å sende inn bilag per epost så funker det helt fint på andre resiekostandsprogrammer, og på for eksempel apper hvor du sender inn reiserute, som check my trip. Superenkelt og aldri noe problem. Jeg tror de tar på avsender-adresse og ikke til adresse. Så dette kan ikke vøre veldig vanskelig å få til, og hadde vørt en super forbedring   

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Støttes, dette hadde vært helt suverent.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"