Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Send utlegg fra Expense til Severa

av Anonymous
Status: Stem - Vi vurderer!

Det er ønskelig at man for bedrifter som er satt opp med både Expense og Severa, kan sende utleggene til Severa. 

Kanskje man kan ha et valg der man setter avdeling og prosjekt, der man angir at man også ønsker at utlegget skal sendes til Severa?

 

Når man fører en reise, og knytter den til et prosjekt, vil det være veldig hensiktsmessig om dette utlegget kan dukke opp i Severa, og så kan man der knytte det til faktura. Veldig ofte er jo en reise knyttet til et prosjekt som kunden skal betale for. 

 

 

8 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei!

Dette ligger i roadmap. 

I første omgang kommer dette til å bli støttet i Visma.net ERP (Q3) og for Visma Global og Visma Business på et senere tidspunkt. 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

OK, men når kommer det til Severa?

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Svarte kanskje litt uklart:)

For de som benytter Visma.net ERP vil det komme til Project Management (Severa) i løpet av Q2/Q3. 

På et senere tidspunkt planlegges det direkte integrasjon for de som kjører Business og Global. 

 

 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

OK, takk for presisering 🙂

Forstår jeg det da sånn at dersom man produserer ordregrunnlag i Severa, og synkroniserer derfra til Visma Business for utfakturering, så er det ingen umiddelbar plan for integrasjon?

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous (Oppdatert ‎14-01-2020 08:42 ( )
Status changed to:

Hei,

Dette jobbes med, vi er ikke så langt unna med å få dette på plass når det gjelder Visma.net ERP.

Når det gjelder Business vil kostnander fra Expense bli oppdatert ved overføring av lønn. Vi har ikke noe tidspunkt for når Expense evnt kan sende kostnader til Severa/ Project Management.

Mvh

Tonje Fineide

Arthur Kvalheim
CHAMPION ***
av Arthur Kvalheim

Er dette rullet ut nå? Eller er det ennå i testing og pilot?

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei,

Vi kjørte systemtest nummer 2 forrige uke på integrasjon Expense, Visma.net ERP og Project Management. Det dukket opp noen bugs som må fikses før vi går i pilotfase. Merk at denne integrasjonen kun gjelder dere som ahr Visma.net ERP. 

OliverSogn
VISMA
av OliverSogn
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"