Mine områder
Hjelp
John Christian
CONTRIBUTOR ***

Vise kontonummer på reiseregninger/utlegg i Approval

av John Christian
Status: Åpen Idé

For reiseregningsrapportene som genereres fra Expense og skal godkjennes i Approval så står det et avsnitt nederst med "Lønnsart - Posteringer" (se skjermbildet nedenfor). For oss som har manuell bokføring av reiseregningene/utleggene i etterkant av importen til ERP-systemet, så savner vi selve kontonummeret som utgiftene er ført på.

 

Fint om det derfor kan legges til en kolonne her med kontonummeret som er brukes, og da gjerne også med navnet til kontonummeret.Skjermbilde 2022-01-14 103108.png

 

3 Kommentarer
Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

For oss som bruker Payroll i kombinasjon med Expense vises heller ikke det riktige navnet på lønnsarten nederst på reiseregningen. Så integrasjonen mellom systemene i Visma.net familien er ikke optimal pr. i dag. Ganske urovekkende faktisk!

John Christian
CONTRIBUTOR ***
av John Christian

Vi opplever også det samme at tekstene ikke er i synk mellom Employees, Payroll og Expense. Det skaper mye ekstra arbeid ved feilsøking. Det bør også være mulig å overskrive standardtekstene på alle utleggstypene/lønnsartene osv, slik at man ikke trenger å ta en kopi for å få lov til å ha sin egen tekst i tillegg.

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Takk for støtten John Christian! "Ekstra arbeid" synes jeg er en gjenganger i dette universet så stikk motsatt av intensjonen og budskapet i markedsføringen. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"