Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

"Utland"/"innland"

av Anonymous
Status: Stem - Vi vurderer!

Vi har et ønske om å kunne se om et utlegg er merket med "innland" eller "utland" på selve reiseregningen, ikke bare på den totale oversikten. Det vil gjøre det enklere å vurdere den regnskapsmessigebehandlingen når man sitter og går gjennom hvert enkelt vedlegg. 

4 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Behovet er å også ha den opplysningen ved gjennomgang av vedlegg/kvitteringer, ikke bare på fremsiden av reiseregningen. For å kunne kontrollere at bokføring blir riktig. 

av Gunnar Glendrange

Til den. Transaksjonene, når de kommer over i regnskap - vil normalt bli merket med reiseregningens ID. Alle kvitteringer er vedlagt den, for kontroll.

 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Ja men vi har behov for å kunne kontrollere om det er gjort riktig når vi går gjennom kvitteringer og godkjenner reiseregning. Det er da vi kontrollerer om bokføring blir riktig.

av Gunnar Glendrange
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Gammel sak dette, som det har vært lite spørsmål om.  

Den virker litt uklar for meg, hva som virkelig ønskes - mulig den gjør det for andre også.

Så utdyp gjerne, så kan jeg evt endre "saksbeskrivelsen" så ønsket blir lettere å forstå - og med det øker sjansen for flere "like"s (noe som er viktig styringsparamteer for oss i vurdering i hvilke ønsker dere kunder synes er viktigst)

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"