for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Har 60 ansatte og skal endre lønn eller en dimensjon på alle. Det burde være mulig å kunne endre mange ansatte på en enklere måte. Når jeg har kommet et stykke ned i listen og lagrer, så vises ansattlisten på venstre side fra toppen igjen i standardsortering som er sortert etter navn. Da må jeg alltid scrolle nedover i ansattlisten mellom hver lagring( jeg unngår i dag scrollingen ved å trykke CTRL og minus og forminske skriftstørrelsen, men da blir det jo ikke lett å lese). Heldigvis er markeringen på den ansatte jeg sist endret fortsatt aktiv i alle fall.
Aller helst hadde jeg ønsket meg å kunne lage en liste med ansatte og det feltet jeg skal endre, slik at jeg kan navigere enkelt nedover og endre feltet.
Filterknappen gir pr. i dag, kun mulighet til å selektere på ansattstatus. hvis det hadde blitt flere felt tilgjengelig der, og i søk. så kunne man valgt hvilke felt fra ansatt som skal vises i listen til venstre og evt. søke med større og mindre eller er lik på de feltene som vises. i tillegg til å sortere stigende/synkende. Da selvfølgelig valgt sortering huskes også etter lagring.
Hvis jeg i dag velger å vise ansattlisten sortert på id, så glemmes valget med en gang jeg lagrer en endring på en ansatt.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.