Mine områder
Hjelp
Anne Grete Wettergreen1
CONTRIBUTOR ***

Feriepenge liste med utregnet avsatt arbeidsgiveravgift

av Anne Grete Wettergreen1
Status: Akseptert - Planlagt

For å nevne så fantes dette i Huld&Lillevik. Ja en kan regne det ut selv, men det er en god bekreftelse på at lønnssystemet stemmer med regnskapet ikke minst ved avstemming av hver termin.

4 Kommentarer
Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Akseptert - Planlagt

Hei! 

Vi jobber med en ny feriepengerrapport som også viser arbeidsgiveravgift i HRM Analytics. Denne vil komme før sommeren.

Mvh

Hanna

av Nina Elisabeth Larsen

Hei Hanna:-) Rapporten du viser til har kommet i HRM. Dessverre så viser den ikke abeidsgiveravgift fordelt på ordinære feriepenger og feriepenger over 60 år. Er det noen planer om at dette kommer?

Hilsen Nina:-)

Anne Grete Wettergreen1
CONTRIBUTOR ***

Hei, Jeg etterspør det samme som Nina Elisabeth Larsen. Ser at det er lagt opp spesifikasjon på rapporten: Feriepenger per lønnskjøring, men mangler beløp i alle linjer. Er det en feil i utgivelsen eller kommer dette også snarlig?

Anne Grete Wettergreen1
CONTRIBUTOR ***

Hei igjen,

Ser kanskje en mangel til på denne rapporten. Utbetalte FP inneværende år som mulig burde komme frem i kolonnen

FP trekkpliktig årets med et negativt beløp. 

Er jeg inne på noe her?

Beregnet FP årets stemmer dermed ikke med avsetningskontoen i regnskapet. Dernest stemmer heller ikke arbeidsgiveravgift av feriepenger i rapporten mot regnskap. 

Jeg kan ikke se at denne rapporten er fullverdig før dette er på plass, eller er det bare meg som ikke forstår?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"