avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Lisbeth Antilla
PARTNER

Import av transaksjoner få med dato på transaksjonene, altså nytt felt i filformatet

av Lisbeth Antilla
Status: Prioriteres ikke

Når man importerer timetransaksjoner fra annet system så blir dato på transaksjonene automatisk den siste i den måneden man importerer.  Hadde vært fint om datoen hadde blitt den datoen man importerer filen. 

Aller helst ønsker jeg at vi får et felt for transaksjonsdato i filformatet, slik at datoen stemmer med den datoen det er registrert på i eksternt system.  Da er det enkelt å sjekke hvilke transaksjoner som er importert og utbetalt.

Eksempel:  Overtid er jobbet 3 ganger i løpet av mars, alle på 1 time, den 12/3, den 13/3 og 19/3.

Vi ønsker å kunne se hvilken dato det er jobbet også etter import til payroll.  I dag vil alle få dato 31/3 hvis vi importerer i mars. 

1 Kommentar
Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Prioriteres ikke

Hei! 

Vi har nå lansert et API for import av timetransaksjoner. Dette er tilgjengelig på vår utviklerportal: https://developer.visma.com/.

I APIet vil dere finne lagt større fleksibilitet i hvordan dere importerer transaksjoner fra andre time- og reisesystemer. 

Vi ønsker i all hovedsak at man benytter seg av APIet for import av transaksjoner i fremtiden, vi kommer derfor ikke ti å gjøre store endringer i filimporten som finnes i dag. 

Mvh

Hanna