We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Jeg skulle ønske det forelå ansattliste av samme art som i Visma Lønn. Altså oversikt over alle som er registret (aktive og sluttet), med ansattnummer, navn, mail, startdato, sluttdato, arbeidsstatus, avdeling, ansettelsesforhold osv.
JA - dette er et minimum av hva man burde kunne forvente å få ut fra et lønnsystem... Jeg blir stadig overrasket - og skuffet - over at slike enkle rapporter ikke foreligger.
Så godt å høre at det ikke er bare jeg som stadig blir overrasket og skuffet over Payroll. Har hatt H&L i mange år, og overgangen til Payroll føles ofte som et tilbakesteg!
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn