Mine områder
Hjelp

Kostnadsbærere på ALLE lønnsarter

av Eivind Smedsvig_
Status: Implementert

I dagens versjon av Visma.net Payroll er det ikke mulig å få med kostnadsbærer på mange av transaksjonene. Dette gjelder f.eks. transaksjoner på lønnsart for forskuddstrekk/skatt. Det er ikke mulig å endre dette selv. Det betyr heller ikke noe hvilken rekkefølge man har på kostnadsbærertypen i Employees. Får feilmelding dersom man setter dette som påkrevd på kontoene i Employees. Dette bør kunne endres, slik at man kan få med kostnadsbærer på samtlige kontoer/lønnsarter man ønsker dette på.

3 Kommentarer
Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon

Hei @Eivind Smedsvig_ Scenarioet i eksempelet her bør fungere slik systemet er i dag. Ta gjerne kontakt med support så kan de bli med deg å kikke på det.

Mvh

Hanna

av Rune Sjølie1
Status changed to: Status: Implementert

av Eivind Smedsvig_

Hei

Dette er ikke implementert. Har tagget ideen med "Rapporter" og "Transaksjoner", men forstår nå, etter å ha pratet med Support, at jeg skulle lagt dette inn i både overskriften og beskrivelsen også. Jeg får ikke redigert i den opprinnelige beskrivelsen, så jeg legger derfor kommentaren inn her. Jeg har testet alle rapporter i Payroll, og ingen av dem inneholder kostnadsbærere på balansekontoene som f.eks. Skattetrekk og Skyldige feriepenger og Fagforeningstrekk.

Mvh

Eivind S.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"