avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Masseregistrere brukere og roller

av Anne Stine Jensen
Status: Stem - Vi vurderer!

Det er behov for en enklere og mer effektiv måte å registrerer brukere og roller på i Employees.

I dag må man inn på en og en nyansatt og klikke "Lag bruker". Det skal ikke være mange ansatte før dette er tidkrevende under en onboarding.

Kunne man hatt et brukerregister under Selskapsinstillinger i Employees? 

Det er heller ikke alle ansatte som skal ha tilgang til Calendar og Expense. Noen vil kun ha Payslip, eller en av de to nevnte.

Her igjen hadde det vært mye mer oversiktlig med en tabell som viste alle ansatte med brukere og deres roller, og mulighet for å administrere dette i Employees. En kan se til Visma Lønn og rolleadministrasjon der for eksempel.

2 Kommentarer
Nils Fossum
GURU *
av Nils Fossum

Dette høres ut som et veldig fornuftig ønske Anne Stine så det har fått min stemme. I annet system jeg jobber med er det en knapp for å sende ut ny brukerinvitasjon til den ansatte. Ble derfor veldig overrasket over at den muligheten ikke finnes her. Fikk beskjed om at jeg da først måtte slette alle tilganger for å så å velge alle tilgangene på nytt. Først da ville det bli generert en ny epost til vedkommende. 

av Ingvild Fiskerstrand