Mine områder
Hjelp
Ronny Årdal
PARTNER

Nytt grensesnitt | Enkelt-lønnsslipper og sjå transaksjoner på ferdige lønnskøyringer

av Ronny Årdal
Status: Akseptert - Ikke Planlagt

I det nye grensesnittet, når du går inn på ein ferdig lønnskøyring er det veldig få muligheter til å kikke i transaksjonane i lønnskøyringa, slik ein kan i det gamle grensesnittet.

Dersom ein ansatt har nokre spørsmål og du vil kikke på kva han har fått utbetalt er det lite du kan finne ut slik eg ser det.

Einaste eg klarer å finne er ein mulighet for å laste ned alle lønnsslippane. Dette må bli betre, eller er det tenkt at ein skal finne det andre plasser?

Foreslår betre detaljer her, og at ein kan ta ut lønnsslipp for ein bestemt person om ein har behov for det.

Ronnyrdal_0-1669211265971.png

3 Kommentarer
av Sissel Kolsvik Bjerkevåg

Burde kunne få ut alle lønnsslippene på en person uten å klikke inn og ut på hver lønnskjøring.  Fryktelig tungvint.

Jeagro
CONTRIBUTOR ***
av Jeagro

Henger meg på denne!

Savner også muligheten til å hente ut rapporter etter lønnskjøringen i nytt grensesnitt. Tenker det hadde vært snedig om det dukket opp regnskapsrapporter, sortering på lønnsslipper, transaksjonslister, tilbakemelding a-mld o.l i siste steget etter a-mld er sendt.  

av Rune Sjølie1
Status changed to: Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"