Mine områder
Hjelp
TrineYNWA
CONTRIBUTOR ***

Oversikt over egenmeldt sykefravær siste 12 måneder

av TrineYNWA
Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Ønsker en rapport som viser egemeldt sykefravær siste 12 måneder, summert pr person. Rapporten som finnes nå viser pr måned, og da må man gå inn manuelt å summerer for hver ansatt. Visningen i kalender pr ansatt er bra om man kun trenger å vite på noen få, men når man skal rapportere på 100 ansatte, så er det ekstrarbeid å måtte gå inn på hver enkelt for så å notere ned selv. Savner en tilsvarende rapport som H&L hadde, - Feridager og egenmeldinger. Dessverre så er det mange gode rapporter fra H&L som ikke finnes tilsvarende for i Payroll..

3 Kommentarer
Anne Stegavik Bjørnerås
CONTRIBUTOR **
av Anne Stegavik Bjørnerås

Helt enig!  Tror ikke det finnes en eneste rapport i Visma som kan måle seg med Huldt og Lillevik.  Alt er veldig tungvindt her.  Man trenger et suppleringsverktøy for å holde styr på alt av fravær  og ta ut lister.  

Siv Saxerud
CHAMPION *
av Siv Saxerud

Om man skal søke kronisk syk på NAV, da må man hente ut alt av fravær de siste 3 årene for å plotte inn, dette er veldig tungvint i Payroll. Under medarbeidersamtaler pleier man å snakke om fravær, da er det genialt å kunne skrive ut lister på dette. Det burde vært søkeverktøy som på H&L. Det er hva jeg savner mest, alle utvalg man hadde på rapporter og hvilke rapporter man kunne ha. Når man søker på en enkelt ansatt så burde kommentaren kunne være med. 

av Rune Sjølie1
Status changed to: Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"