Mine områder
Hjelp
Leinsky
CONTRIBUTOR **

Rapport Regnskapstransaksjoner

av Leinsky
Status: Trenger mer informasjon

Hei

Synes at det er mange gode rapporter i Payroll
Men savner en Rapport som viser kun sum per konto.
Slik det er nå så er det ikke noen summeringslinjer i bunnen i skjermbildene.
Og eksportene til Excel er med kostandsbærere.

For oss som benytter andre regnskapssystem hadde det vært fint med en rapport som viste kun saldoer på hovedbokskontoer.

Eksempelvis 
Kontonr, Navn (Fint med disse splittet for å forenkle avstemming), Periode (1,2,3,osv) Saldo
4 Kommentarer
Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon

Hei! 

Vi har nylig laget en ny rapport i HRM Analytics som skal vise dette. Vi har beskrevet dette i brukertipset du finner her: 

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-net-Payroll/Avstemmingsliste-per-konto-og-lonnsbes... 

Si i fra hvis denne ikke dekker behovet.

Mvh

Hanna

Eide Marianne
CHAMPION **
av Eide Marianne

Jeg har brukt rapporten i HMR Analytics som heter avstemmingsliste pr. konto.  Den er fin den, men dessverre kommer det bare ut en side på PDFen.  Rapporten avstemmingsliste per lønnsbeskrivelse er tom som PDF.

Eide Marianne
CHAMPION **
av Eide Marianne

@Hanna Eid Oppdager nå at rapporten heller ikke kommer ut på eksakt måned, selv om jeg filtrere på en bestemt måned.  Er det feil i rapporten, eller er det jeg som ikke gjør det på riktig måte?

av Wenche_Jacobsen

@Eide Marianne 
Vi er ikke kjent med at dette skal være et problem.
Vennligst send inn en sak til support.payroll.no@visma.com med dokumentasjon som beskriver problemet slik at vi kan se om det er noe som kan reproduseres. Se for øvrig mer informasjon her.

Mvh
Wenche

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"