Mine områder
Hjelp
Eva-Renee Kirkerud
CONTRIBUTOR **

Transaksjonsliste med alle lønnsdata for inneværende måned

av Eva-Renee Kirkerud (Oppdatert ‎09-12-2021 15:02 av Hanna Eid VISMA )
Status: Stem - Vi vurderer!

Jeg ønsker en transaksjonsliste eller registreringsliste som inneholder alle registreringer på den ansatte . ( som en komprimert lønnslipp) Lik den som finnes i Huldt&Lillevik. Registreringslista i PayRoll er ikke fullstendig . 

4 Kommentarer
Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Helt enig! Registreringslista i Payroll viser heller ikke firmanavnet (hvem som er arbeidsgiver). Det er så mye å si om rapportene i Payroll at et slik kommentarfelt blir for kort. Man bør i hvert fall standardisere alle rapporter med lik topp- eller bunntekst slik at det på alle klart fremgår hvem det gjelder og når rapporten er produsert. De som jobber i regnskapsbyråbransjen, hos Visma Software eller hos partnere/forhandlere er velkommen til å bli medlem av facebookgruppa "ARF brukerforum for Visma.net Payroll". Et uavhengig supplement til Community altså.

LNO
CHAMPION **
av LNO

Støtter dette.

Flere av rapportene i Payroll er dårligere enn i HL, og jeg savner muligheten til å ta ut statistikker på tvers av perioder, ansatte og lønnsarter på samme måte som i HL.

Ingri Eriksen
CONTRIBUTOR **
av Ingri Eriksen

Registreringslista i Payroll burde være så lik "DagligPeriodens" i H&L som mulig, der man kan se netto utbetalt pr. person.

I Payroll er alle lønnsartene summert, og det har man jo ingen bruk for, såvidt jeg kan se.

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Har sluttet å bruke H&L men husker at jeg savnet en mulighet til å skru av linjen for "Netto utbetalt" der. La oss si daglig leder belastet et utlegg for en gave mot en avdeling. Brukte man så denne rapporten ovenfor den aktuelle avdelingslederen ifm. godkjenning av lønnskjøringen ville vedkommende da også se netto utbetalt til daglig leder. Det kunne vi selvfølgelig ikke leve med slik at rutinen måtte legge som internt. Så om den linjen kommer inn i Payroll ønsker jeg det samme der. Altså en hake om man vil ha denne summen med eller ikke på rapporten.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"