Mine områder
Hjelp
Bård Haugsrud
PARTNER

Varselliste

av Bård Haugsrud
Status: Stem - Vi vurderer!

Ønsker varselliste i lønnkjøring på linje med slik den er i Huldt & Lillevik

10 Kommentarer
Per Egil
CONTRIBUTOR ***
av Per Egil

Regnskap byrå.

Hadde vært nyttig med en Post-It - lapp/ notisbok på framsiden av hver klient før lønnskjøring, der en kunne legge inn "Husk refusjon NAV", "Pappaperm Hansen slutt" osv

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Kreativt og godt forslag som har fått min stemme! Ja, når man skal bli 100% digital og papirløs må man få på plass nye løsninger for det man før skrev ut og puttet inn under skillekortene for kommende lønnskjøringer.

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Janne Thomassen
CONTRIBUTOR *
av Janne Thomassen

Veldig gjerne varsel liste på Home siden, der alle varslene kommer frem på en huskelapp sortert på dato. I H&L kunne man legge inn på ansatt ting en måtte huske, så kom det opp på egen varselliste på forsiden hos H&L. Og så må en kunne ta bort varselet når det er utført.

Bente Skjønsfjell
CONTRIBUTOR **
av Bente Skjønsfjell

Enig! Denne bør komme på plass, her bruker jeg veldig mye tid på manuelle huskelister!

Per Egil
CONTRIBUTOR ***
av Per Egil

Ja, det trengs et system på dette.

Jeg etterlyste noe lignende her:

https://community.visma.com/t5/Ideer-i-Visma-net-Payroll/Post-It-lapp-i-apningsbilde-Payroll/idi-p/4...

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Marit Hov
CONTRIBUTOR *
av Marit Hov

Dette er et stort savn fra H&L. Vi brukte dette blant annet for varsel om lønnstrinnsregulering frem i tid. Selv  om man kan legge inn ny lønn frem i tid i Payroll, så vil den ikke være riktig dersom det foretas en generell justering av alles lønn i mellomtiden. Dvs. kilde til feil lønn.

magnussen
CONTRIBUTOR *
av magnussen

Vi savner dette også. Vi hadde i H&L varsellister og hadde da god kontroll på lønnstrinnendringer, både ansiennitet og andre lønnstrinnjusteringer. Jeg mener det er en fordel med lønnstrinn siden mange har en slik løsning.

Kizza
CONTRIBUTOR **
av Kizza

JAAA

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"