avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

LeneT
CONTRIBUTOR ***

Vedlegg til transaksjoner ført i Employee/Payroll

av LeneT
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei,

Jeg ønsker muligheten for laste opp vedlegg til alle transaksjoner ført i Employee/Payroll. Ønsket gjelder også for alle endriner som gjøres på ansattkortet. Vedlegg legges til ved "dra/slipp" funksjon eller ved å laste opp vedlegg.

Eksempel; autopass blir innbrettet på en ansatt. Ønsket er at fakturaen tilknyttet beløpet som blir innbrettet kan legges som vedlegg til transaksjonen.

Pr. dags dato blir alle våre underbilag oppbevart i permer under måneden transaksjonen ble ført i Employee/Payroll. Underbilagene må vi ha og brukes som dokumentasjon til de transaksjoner som er ført. 

Muligheten for å legge til vedlegg til transaksjoner ville gjort det hele mye lettere, da all dokumentasjon ville blitt lagret i tilknytning til føringen og ikke bli oppbevart andre steder, for eksempel i permer. Muligheten for å kunne føre lønn andre steder enn på kontoret ville da også vært en mulighet, eksempel ved hjemmekontor.  

2 Kommentarer
av Nina Elisabeth Larsen

Hei.

Flere av våre kunder ønsker å kunne legge med arbeidskontrakter samt bilag på transaksjoner, eksempel Utleggs-/andre pålagte trekk.

Er dette noe som kommer?

Nina

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!