avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Velge dato for utsendelse av lønnsslipper

av Anne Stine Jensen
Status: Stem - Vi vurderer!

I Payroll burde det vært mulig å velge en bestemt dato man ønsker at lønnsslippene skal publiseres.

Da kan man ferdigstille lønnen og slippe å huske på å logge inn igjen for å sende ut lønnsslippene til ønsket tidspunkt.

3 Kommentarer
Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Hei! 

I det nye brukergrensesnittet til Payroll er det mulig å velge å sende lønnslippen enten ved å trykke på en knapp og da sende "Nå", eller man kan la være å trykke på knappen, og vi sender lønnslippene på utbetalingsdatoen. 

Dekker denne funksjonen det dere ha behov for, eller er det også behov for å kunne sette en dato? 

Mvh

Hanna

av Anne Stine Jensen

Hei Hanna,

Vi erfarer at de fleste distribuerer lønnsslippen dagen før pengene skal være på konto, mens noen helt sikkert også velger å sende de ut samme dag.

Ideelt sett tenker jeg at man burde kunne velge dato for utsendelse selv.

Nils Fossum
GURU *
av Nils Fossum

Hei,

I et annet lønnssystem vi bruker (PowerOffice Go) foretar man default valget under lønnsinnstillinger pr. klient og vi kan velge mellom disse fire alternativene: Ved godkjenning, På utbetalingsdato, 1 dag før utbetaling og 2 dager før utbetaling. Er enig med Anne Stine at man nok også bør få muligheten til å velge distribusjon dagen før. Selv distribuerer jeg stort sett lønnsslipper ifm. godkjenning av lønnskjøringene.