avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Nils Fossum
GURU *

Vil ha mulighet til å legge inn både fast- og periodemelding på lønnsslippene

av Nils Fossum
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei,

Kommer fra H&L og har vært flittig bruker av både fast melding og periodemelding (kun for inneværende måned) på lønnsslippene. Ofte må ting forklares litt og da er disse feltene fine å ha til det. Har alltid ønsket meg enda bedre funksjonalitet på dette området i H&L men skjønner at dette ikke eksisterer i det hele tatt i Payroll. Ønsker meg derfor denne funksjonaliteten.

I tillegg ønsker jeg meg mulighet til å skrive et lengre notat som kan henges ved individuelle lønnsslipper ved behov. Ansatte sliter allerede med å forstå lønnsslippene sine (regnestykker som ikke stemmer på lønnslinjene bidrar jo også til det) og blir det korrigereringer osv. blir det fort veldig komplekst. Da kan det være fint å kunne skrive ned en forklaring som både lagres i systemet og som følger med som vedlegg til lønnsslippen til den ansatte.

I tillegg bør det bli mulig å legge inn opplysninger om hvor og hvordan man skal henvende seg om man vil snakke med noen om lønnsslippen. Dette er altså en fast opplysning som skal ligge på alle lønnsslipper og burde ha vært lovpålagt.

Mvh

Nils

1 Kommentar
Merete18
CONTRIBUTOR **
av Merete18

Ja periodemelding hadde vært veldig nyttig