avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
CONTRIBUTOR ***

Visma Calender rapport frånvaro

Status: Prioriteres ikke

Jag önskar att det skulle vara möjlig och enkelt att kunna ta ut rapporter som gäller sjukdom, egenmelding, sjukt barn, per person, antal dagr/timmar och avdelning.

Och då inte bara i ett excel ark som man måste sitta själv och tillpass.

Skulle vilja bara kunna huka av för dom olika val som du önska att ha med i rapporten, och naturligtvis flytta dessa vidare till excel vid behov. Rapport i Visma Calender.PNG

4 Kommentarer
CONTRIBUTOR *

Helt enig!  Savner også "mulige dagsverk" når det gjelder samme rapport.

Status changed to: Status: Åpen

Ut fra det du skriver, føler jeg rapporten du sikter til skal kunne gi deg svarene du er ute etter?  

Alt type fravær, f.eks bare sykdom, bare barns sykdom - begge deler, alle type fravær - for ønsket perioden,

med transaksjoner pr person. Eller er det noe jeg misforstår?  Er det noe konkret du er på jakt etter? Kanskje en annen rapport er mer egnet?

CONTRIBUTOR ***

Om det redan finns en rapport som kan ge mej tal för per person, huka av vilket frånvaro jag vill kunna läsa av och bestämma själv vilken period denna rapport ska gälla för, får du gärna tala om det för mej var jag kan hitta den enkelt, utan själv måste laga en massa excelschema och redigera dessa. 

Förövringt tror jag att du förstå mej rätt.

hehe, bra.  Jeg tenkte på rapporten du viste til  Calendar | Rapporter | Alle registreringer