Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Administrator må kunne bekrefte Calenderen i visma.net på mange ansatte samtidig.

Status: Stem - Vi vurderer!

5 Kommentarer
Status changed to: Status: Ønsker mer informasjon

Hei du, og takk for innspillet

Er det egentlig slik at du synes det er unødvendig at ansatte bekrefter egne timelister?

Eller ønsker du raskest mulig å bekrefte timelister for ansatte som har glemt å gjøre det?

CONTRIBUTOR **

hei

jeg ønsker å raskest mulig å bekrefte timelister for ansatte som ikke har gjort det selv,.

Takk for tilbakemelding! Smilefjes glad

Takk for oppdateringen!

Når leder, eller lønn sentralt, ser en ansatts timeliste, kan man enkelt bekrefte den der og da. Klikk på periodens siste dag, og alternativet nederst er "bekreft".    Vet du hvordan du enkelt ser om det er ansatte som ikke har bekreftet sine timeliste?  Gå på "Liste" og angi ønsket periode. Da vises alle ansatte (du har tilgang til). Der ser man hvem som har bekreftet og hvem som ikke har bekreftet.  

CONTRIBUTOR **

hei igjen,

Når man har 250  ansatte, så er det enormt mange som jeg må gå inn å godkjenne på pr person. Det er fåtallet som har interesse av å bekrefte, det er kun de som har timer som de ønsker utbetalt som ser behovet for dette.
Vi har derfor behov for en mulighet for å 'massebekrefte' ansatte som ikke har bekreftet måneden som har vært.

Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Takk for utfyllende opplysninger. Har stor forståelse for ønsket!