Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
Visma.net Time & Absence
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR ***

Feriesaldo - legge inn litt mer informasjon

Status: Implementert

I høyre kolonne i Calender står det under "Feriedager" en feriesaldo på de antall dager den ansatte har igjen til disposisjon i dette kalenderåret.

Det hadde vært flott om det kunne stått f.eks  "Feriesaldo 5 av 25 dager" her. Da kan den ansatte se hvor mange feriedager de hadde til disposisjon i starten av kalenderåret, og de ser hvor mange dager de har igjen til å disponere.  Det ville spart meg på HR mange spørsmål - og det ville gitt mer informasjon til den ansatte. Da kan de raskt se at f.eks feriedager til gode fra året før har kommet rett med over til nytt kalenderår.

3 Kommentarer
Status changed to: Status: Implementert

Hei du, takk for innspill.  Om du klikker på "Feriesaldo"-teksten, som er markert i blått, så skal du få opp en oversikt som viser dette. Håper den er til hjelp. 

CONTRIBUTOR ***

Hei Gunnar,

Jeg har sett denne knappen - men slik jeg har forstått det - så reduseres dagene i denne boksen etter hvert som du bruker de. At overførte dager fra fjoråret reduseres først med uttak av ferie, så reduseres årets feriedager. Så da kan man ikke se totalt antall feriedager man hadde til gode. Eller?

Man ser ikke alt du ønsker deg der nei, kun feriedager tilgode.  Vi har ønsket inne allerede, om å kunne se avholdt ferie enklere enn i dag, og gjerne fra samme oversikt.