avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Sum antall registrerte timer, støtte for periode som avviker fra måned

(updated by Gunnar Glendrange VISMA ‎09-01-2020 09:25 )
Status: Stem - Vi vurderer!

Til høyre i Calendar vises "Registrert tid".  

Ønske/Ide:

Hvis man har avregning midt i måneden, er bruker bekreftet dette fram til aktuell dato, f.eks 20.11.

Deretter registreres tid ut måneden. Ønsker at "Ikke bekreftet tid" også skal vises med antall slik at man kan se antall timer som ikke er bekreftet/godkjent.

3 Kommentarer
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Takk for innspill, Bård!  Jeg har tillatt meg å endre på "saksbeskrivelsen" din. 

For det er vel forbedring for kunder med "avvikende periode" (ulik måned) du ønsker deg?

I ditt eksempel, ved bekreftelse t.o.m 20.11, så startet kanskje perioden 21. oktober?

Med det, hvor mange timer er da registrert, vs planlagt? osv 

Når man velger Liste, vil man kunne se "timer som ikke er godkjent".

Denne saldoen pr. dato kan med fordel legges på hovedsiden også, men man får tross alt fram det som var ønsket.

CONTRIBUTOR ***

Håper dette kommer snart! 

Vi som mange andre kjører ikke lønn måned-måned, men dato x i måned til dato x neste måned. Det er ett stort savn at man kan se timene man vil få utbetalt ved neste lønning.

Kan løses ved at man ser timene som enda ikke er godkjent, eller at man kan sette sitt eget intervall for lønnskjøring som gir grunnlaget for timene som vises.

Personlig kunne jeg ønske meg en kombo av begge. At man raskt kan se antall timer som ikke er godkjent, men også mulighet for å hente ut arbeide timer på ett gitt intervall som bruker selv velger.

Dette gjelder både på web og i appen.