peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CONTRIBUTOR *

YO-kokeen alustavien pisteiden siirto

Emme saa pisteitä  siirtymään, saamme vaan virheilmoituksen että koulustamme ei löydy yhtään kirjoittajaa ko aineessa. Suorituskerran numerointi on oikein, samoin koulun numero. Mistä kiikastaa?

6VASTAUSTA6
CONTRIBUTOR **

Vastaus: YO-kokeen alustavien pisteiden siirto

Siis joko niitä jostakin voi ladata? Minulle ainakaan ei ole tullut mitään ohjeistusta, mistä pisteet saa.

Re: YO-kokeen alustavien pisteiden siirto

Moikka!

Alustavat pisteet voi tosiaan jo ladata siirtotiedostolla Primukseen. Tärkeää on tarkastaa onhan suoritusaika oikein kirjattu oppilaille. Täältä voi katsoa apuja pisteiden siirtoon: Alustavien tehtäväpisteiden siirto Primukseen

Terveisin, Jenny
Anna mielellään "peukkua" jos vastaus oli hyödyllinen, ja merkkaa Hyväksy ratkaisuksi jos sait vastauksen kysymykseesi.
Tämä auttaa muita Communityssa Hymiö Onnellinen
CONTRIBUTOR **

Moi,

olen kyllä lukenut tuon ohjeistuksen ja meillä on tarvittavat kentät tietoja varten sekä Primuksessa, että opiskelijoille näkyvässä Wilma lomakkeessa.

Ongelma on se, että mistä sen siirtotiedoston saa? Minun tunnuksilla YTL:n järjestelmästä saa vain koepöytäkirjat ja arvostelulomakkeet...

CONTRIBUTOR **

Sain yhden aineen siirtotiedoston ja yritin siirtää sitä Primukseen. Vastauksena tuli "virheellinen tiedostomuoto". Missä vika? Tiedosto on json-muodossa.

CONTRIBUTOR **

Nyt toisen aineen pisteiden siirto onnistui, kun sain tiedoston mahdollisimman suoraan, sähköpostin liitteenä.

Yksi erikoinen huomio siinä tuli, arkistossa olevat uudelleen kirjoittavat jäivät tunnistamatta.

Toki heillä ei ole enää Wilmaakaan käytössä, mutta ihmetytti kuitenkin.

Kai lopulliset arvosanat aikanaan tallentuvat myös heille?

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Meillä opettajat toimittavat siirtotiedoston muistitikulla, josta siirrän tiedot Primukseen. Palautan muistitikun välittömästi opettajalle, joten tietoturva ei jää minun huolekseni.

Arkistossa olevilta poistan siirron ajaksi "täpän" Arkistoitu, niin onnistuu. Arkistoin heidät sitten uudelleen. 

Toimii mainiosti!