peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Erotodistus

Minä kaipaan alakoulun sanallista erotodistuksen mallia. Löytyykö Vismalta minkäänlaista? Numerollinen kyllä löytyy.

6VASTAUSTA6

Vastaus: Erotodistus

Tämä olisi kovin tervetullut erotodistuspohja!

Moikka!

Kaivelin myös tuolta meidän tulostepankin laarista sanallista erotodistusta, mutta valitettavasti sellaista ei nyt löydy valmiina pohjana. Saisiko teidän jostain olemasta olevasta todistuksesta muokattua erotodistusta? 

Terveisin, Jenny
Anna mielellään "peukkua" jos vastaus oli hyödyllinen, ja merkkaa Hyväksy ratkaisuksi jos sait vastauksen kysymykseesi.
Tämä auttaa muita Communityssa Hymiö Onnellinen
CONTRIBUTOR ***

Aloin muokkaamaan lukuvuositodistusta erotodistukseksi, mutta sitten tulee ongelmia tulostusehtojen kanssa. Jos edes sais ohjetta, minkälainen on tulostusehdon oltava. Meidän kunnassa on kolme erilaista sanallista todistusta (1, 2 ja 3-4). Voipi olla että tarvitsen tukiyhteyden, sillä meidän lukuvuositodistuspohjat on teidän tekemiä, eivätkä ne olleet helpoimmasta päästä.

Jes, nyt kannattaa pirautella meidän tukeen, niin katsotaan mitä keksitään Hymiö Onnellinen 

Terveisin, Jenny
Anna mielellään "peukkua" jos vastaus oli hyödyllinen, ja merkkaa Hyväksy ratkaisuksi jos sait vastauksen kysymykseesi.
Tämä auttaa muita Communityssa Hymiö Onnellinen
CONTRIBUTOR ***

Sanallisesta erotodistuksesta vielä... mitä siihen pitää tulostua? Oppiaineet tietenkin, mutta pitääkö näkyä arviointi (sama kuin todistuksessa) vai riittääkö pelkkä Hyväksytysti suoritettu?

Pakkasterveisin Päivi

CONTRIBUTOR ***

Olen yrittänyt nyt kovasti etsiä tietoa erotodistuksesta, mutta en oikestaan löytänyt mitään.  Mietin, missä tapauksissa erotodistus annetaan ja mikä sen "pakollinen" sisältö on. Onko kenelläkään kättä pidempää tähän?

Meillä erotodistuksessa ei ole arviointeja ollenkaan, olen sen itse tulostuseditorilla muokannut iänvanhasta pohjasta. Laitamme erotodistuksen liitteeksi aina ajantasaisen oppilaskortin ja viimeisimmän arvioinnin (todistuksen ja/tai mahdollisen arviointikeskustelumateriaalin luokka-asteesta riippuen) sekä linkin/osoitteen meidän opsiin. Laitan saatteessa aina myös meillä oppilasta opettaneen opettajan yhteystiedot, jotta tuleva opettaja voi halutessaan olla häneen yhteydessä.

Olen päätynyt lähettämään arvioinnit erillisenä siksi, koska arviointien tulostuminen erotodistukseen tai oppilaskortin 2. sivulle tuli niin aikaa vieväksi. Nyt kun arvioinnit annetaan sanallisena ja osalla oppilaista on vanhaa ja uutta opsia sekaisin, oli kova työ saada asenneltua tuloste niin, että sai kaikki mahtumaan ja näkymään oikein ja oikean luokkatason alle.