peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Highlighted

Kootusta tulosteesta turha sivu pois lopusta?

Tein tulosteen pedagogiselle asiakirjalle (muistio) ja se on 2 sivuinen ja kokosin sen. Nyt siellä "kootussa tulosteessa" on koko ajan näkyvissä kolmas sivu ihan turhaan, enkä saa sitä pois. Olen jo kaikki tiedossa olevani kikat käyttänyt Nainen Sekopäinen Onko jollain parempaa osaamista?!?

4VASTAUSTA4

Vastaus: Kootusta tulosteesta turha sivu pois lopusta?

Moikka!

Jos käyt vielä kurkkaamassa tulostuseditorissa sen kootun tulosteen yksittäistä sivua (eli sitä 2.sivua) ja kokeilet esikatsella pelkästään sitä. Tuleeko silloinkin yksi ylimääräinen tyhjä sivu?

Jos tulee, niin voisit kokeilla tiivistää tai muuten muokata sitä varsinaista sivua ja testata, että tekstit ja marginaalit mahtuvat ihan varmasti sille yhdelle sivulle. Tallennuksen jälkeen myös sitten kootun tulosteen pitäisi toimia samoin ja tyhjä sivu jäisi pois tulostuksesta. 

Terveisin, Jenny
Anna mielellään "peukkua" jos vastaus oli hyödyllinen, ja merkkaa Hyväksy ratkaisuksi jos sait vastauksen kysymykseesi.
Tämä auttaa muita Communityssa Hymiö Onnellinen

Tulee ylimääräinen sivu siihen "ei koottuun 2. sivuun" vaikka sivu olisi vain puolillaan tekstiä. MUTTA en vain nyt tunnu saavan omilla konsteillani sitä ylimääräistä sivua pois sieltä. Varmaan joku ihan älytön yksinkertainen juttu, mikä ei vain nyt minulle avaudu / onnistu. Todistusten kautta tämä nyt pitäisi kuitenkin olla aika tuttua? Nainen Surullinen

CONTRIBUTOR ***

Sain itse 2-sivuisesta koostetusta tulostesta kolmannen tyhjän sivun pois niin, että poistin 2. sivun alatunnisteen ja vedin tekstit alemmaksi. Siirsin alatunnisteen tekstin sitten samaan tekstiosioon.

Vastaavaa tapaa minäkin suosin. Joskus toki auttaa, että alatunnistetta vain laskee niin alas kuin mahdollista ja itse tekstiosion venyttää ihan sinne alalaitaan asti. 

Näin saa silmältä näkymättömissä olevat marginaalit tai muut "tyhjät tilat" piiloon.

Tuossa kyllä joskus tarvitsee hyvin tarkkaa hiirikättä ja tuijottavaa katsetta. Mutta jos tuloste pitää ihan pilkkanaan, niin otathan yhteyttä meidän tukeen, ja katsotaan yhdessä tukiyhteyden avulla. Joskus auttaa kun tilanteeseen saa toisenkin silmäparin mukaan.

Terveisin, Jenny
Anna mielellään "peukkua" jos vastaus oli hyödyllinen, ja merkkaa Hyväksy ratkaisuksi jos sait vastauksen kysymykseesi.
Tämä auttaa muita Communityssa Hymiö Onnellinen