peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Highlighted

Oppilaalla näkyy vanhan koulun lukujärjestys Wilmassa

Mitä pitikään tehdä, kun oppilaalla näkyy vanhan koulun lukujärjestys Wilmassa, kyse siis oppilaista, jotka vaihtaneet koulua saman kaupungin sisällä. Aiemman koulun vanha lukujärjestys on näkyvissä edelleen Wilmassa, sen voin toki ottaa pois, mutta onko jotain muuta mitä voisi / kannattaisi tehdä. Tuntuu, että tämän ongelman olen joskus ratkaissut, mutta nyt ei tule ratkaisu mieleen Turhautunut-hymiö

3VASTAUSTA3

Vastaus: Oppilaalla näkyy vanhan koulun lukujärjestys Wilmassa

Moikka Piia!

Kurren tiedostosta lukujärjestys heijastuu Wilman puolelle niin kauan, kunnes joko koko tiedosto otetaan pois näkyvistä (Julkinen Wilmassa), tai tietyn oppilaan tiedot poistetaan tiedostosta. 

Monesti "vanhat" työjärjestystiedostot korjaantuvat melkein kuin itsestään samalla kun lukuvuosi päättyy ja vanhat lukkarit otetaan pois Wilmasta. Mutta joskus jollekin oppilaalle jää tosiaan kummittelemaan vanhan koulun tai muuten "väärä" lukujärjestys. Tähän auttaa tiedoston siivous vanhoista oppilastiedoista Hymiö Onnellinen

Terveisin, Jenny
Anna mielellään "peukkua" jos vastaus oli hyödyllinen, ja merkkaa Hyväksy ratkaisuksi jos sait vastauksen kysymykseesi.
Tämä auttaa muita Communityssa Hymiö Onnellinen

Kiitos Jenny! Olin siis ihan oikeilla jäljillä Hymiö Onnellinen Ja tämä kyllä ratkaisi ongelman myös.

Tähän auttaa tiedoston siivous vanhoista oppilastiedoista Hymiö Onnellinen --> mitä tarkoitat tällä? Jotain muuta kuin tuota ylempää ratkaisua?

Siivouksella tosiaan tarkoitin vain samaa, eli koulusta lähteneen oppilaan poistoa Kurresta. Olin vain vähän liian runoilevalla tuulella Hymiö Erittäin onnellinen 

Terveisin, Jenny
Anna mielellään "peukkua" jos vastaus oli hyödyllinen, ja merkkaa Hyväksy ratkaisuksi jos sait vastauksen kysymykseesi.
Tämä auttaa muita Communityssa Hymiö Onnellinen