peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CONTRIBUTOR ***

Virheilmoitus perusopetukseen valmistava opetus -> esiopetus

Mistä johtuu, että en voi vaihtaa perusopetuksen valmistava opetus - opiskeluoikeudentyyppiä esiopetukseen, vaan se antaa herjan, että opiskeluoikeuden tyyppiä vie voi vaihtaa?

6VASTAUSTA6
CHAMPION ***

Vastaus: Virheilmoitus perusopetukseen valmistava opetus -> esiopetus

Kortti täytyy kopioida, kun opiskeluoikeuden tyyppi muuttuu.

CONTRIBUTOR ***

Olen yrittänyt muuttaa tätä kevään eskarin oppilaskortille, kortista tehtiin aikanaan kopio, joka otetaan käyttöön 1. luokalla syksyllä.

CHAMPION ***

Virhe tulee, jos samalta Primus-kortilta ollaan siirtämässä Koskeen eri opiskeluoikeuden tyyppiä, joka menisi aiemman päälle. Tiedon pitäisi siis mennä Koskeen eri Primus-kortilta aiemman opiskeluoikeuden lisäksi.   

Jos siis oppilas on ollut ensin valmistavassa, sitten eskarissa ja menee syksyllä ekalle perusopetukseen, oppilaalla pitäisi olla Primuksessa 3 rekisterikorttia.

CONTRIBUTOR ***

Kortteja on vain kaksi, kun sinne on siirtynyt kaikille oppilaille tieto valmistavasta perusopetuksesta, vaikka pitäisi ola "esiopetus".

En saa oikaistua  tätä tietoa ja lisäksi olen syöttänyt mielestäni jokapaikkaan esiopetuskn eropäivän, eropäivän ja  valmistumispäivän, mutta en saa tätäkään tietoa läpi.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Mulla oli kanssa joku virheellinen tyyppi. En keksiny muuta kuin mitätöin koskesta koko opiskeluoikeuden  ja sitten sain vietyä oikealla tyypillä. 

En kyllä tiijä menikö kaikkien sääntöjen mukaan...

CONTRIBUTOR ***

Vau!

Rohkea kokeilu! Uskalsin kokeilla vain yhdellä, mutta koska se toimi, niin lähdenpä mitätöimään KAIKKI muutkin oppilaat. Yksitellen.....