peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CONTRIBUTOR ***

Vuosisuunnittelu-tulosteiden muokkaaminen ja Koulujen vuosisuunnitelma Primuksessa

Onko Vuosisuunnittelu-osiossa olevia tulosteita mahdollista itse muokata? Asettelu valmiissa tulosteissa on välillä varsin jännittäviä. 

Toinen kysymys: Mihin rekisteriin koulujen tekemät vuosisuunnitelmat tallentuvat Primuksessa, vai tallentuvatko mihinkään?

Saa peukuttaa, jos oli hyötyä tai apua Hymiö Erittäin onnellinen
4VASTAUSTA4

Vastaus: Vuosisuunnittelu-tulosteiden muokkaaminen ja Koulujen vuosisuunnitelma Primuksessa

Moikka!

Vuosisuunnittelun tulosteet ovat kovakoodattuja Wilmassa, joten niitä ei valitettavasti pääse muokkaamaan. Samoin myös koko toiminto pyörii puhtaasti Wilman puolella, joten Primuksessa ei suunnitelmia ole näkyvissä. 

Terveisin, Jenny
Anna mielellään "peukkua" jos vastaus oli hyödyllinen, ja merkkaa Hyväksy ratkaisuksi jos sait vastauksen kysymykseesi.
Tämä auttaa muita Communityssa Hymiö Onnellinen
CONTRIBUTOR ***

Vastaus: Vuosisuunnittelu-tulosteiden muokkaaminen ja Koulujen vuosisuunnitelma Primuksessa

Kiitos vastauksestanne. Mitähän varten tuo Primuksen vuosisuunnitelma-rekisteri on olemassa?

Saa peukuttaa, jos oli hyötyä tai apua Hymiö Erittäin onnellinen
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Koska suunnitelma näkyy Wilmassa julkisena pitää olla tarkka, ettei siellä näy oppilaiden nimiä tietyissä yhteyksissä, esim.  oppilaskunnan hallituksen jäsenen nimiä. Meillä tämä suunnitelma (julkinen osuus) näkyy lautakunnan kokouksen liitteenä, se mielestäni riittäisi.

Onko pääkäyttäjänä sallittua poistaa (ainakin vanhat)  suunnitelmat?

Eikö näille voisi tehdä Primukseen oma rekisteri, jonne ne tallentuisivat ja ne voisi Wilmasta poistaa?

CONTRIBUTOR **

Nyt olen hämmentynyt: olen aina kuvitellut, että Wilma on vain Primuksen käyttöliittymä, eli että kaikki Wilmassa käsitelty tieto tallentuu Primukseen...?