om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Naast de mogelijkheid om een eigen banner toe te voegen is het mogelijk om een bericht op de landingspagina van Mijn YouServe te publiceren.
Het doel van bericht is om mededelingen voor medewerkers en managers te plaatsen op de landingspagina van Mijn YouServe.
Alleen de eerste zin van het bericht wordt getoond. Klik op om het bericht te lezen.
Een bericht configureren doe je in 'Configuratie bedrijfsinstellingen'. Deze applicatie kan je in de categorie 'Configuratie' vinden of via de zoekbalk op trefwoord 'Bedrijfsinstellingen'
Het Nederlandse bericht is verplicht. Engels, Duits en Frans zijn optioneel. Het bericht wordt in de taalkeuze van Mijn YouServe (Persoonlijke instellingen) getoond.
Alleen de eerste zin van het bericht wordt getoond. Klik op om de preview venster uit te klappen.
Tip: je hoeft een bericht niet te verwijderen. Na de einddatum verdwijnt het bericht van de landingspagina. Je kan hetzelfde bericht opnieuw gebruiken met een andere begin - en einddatum.
Goedendag,
Ik heb dit zojuist getest en fijn dat dit mogelijk is, echter werkt de optie afbeelding toevoegen niet.
Als ik op afbeelding klik krijg ik namelijk de optie om een link toe te voegen en dat lijkt mij niet te kloppen.
Kunnen jullie hier naar kijken?
Dank en groet,
Kitty
Goedemorgen @Kitty van Kleef ,
Bedankt voor je feedback.
Het toevoegen van een afbeelding kan enkel door een link naar een publiek beschikbare afbeelding (URL) to te voegen.
Dit is een bewuste keuze om mogelijke inbreuken op het auteursrecht te vermijden.
Met vriendelijke groet,
Johan
Ha Johan,
Dank voor de terugkoppeling.
Gr. Kitty
Copyright 2022 Visma Community. All right reserved.