Mijn Communities
Help

Handleiding Youforce app & desktop 'Gewerkte dagen'

23-12-2022 16:19 (Bijgewerkt op 28-02-2024)
  • 7 Antwoorden
  • 2 kudos
  • 2307 Weergaven

Dit document is bedoeld voor functioneel beheerders van organisaties die zowel in de Youforce app als in Youforce op de desktop gebruik maken van gewerkte dagen. In dit document wordt de werking en inrichting van gewerkte dagen beschreven. 

 

Dit document is niet bedoeld als gebruikershandleiding voor eindgebruikers zoals medewerkers en managers, maar het document beschrijft welke functionaliteit beschikbaar is en hoe het gebruikt kan worden.

Opmerkingen
RichardR
CHAMPION **
door RichardR

@Remco te Ronde 

Beste Remco,

Moet hier niet een andere handleiding worden beschikbaar geteld.

Die van 'Gewerkte dagen'.

RichardR_0-1696506276916.png

Met vriendelijke groet,

Richard

door Bastiaan Friederichs

@RichardR bedankt voor het melden! Blijkbaar had ik per abuis de handleiding van declaraties hier toegevoegd. Is nu gecorrigeerd.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Is er ook een handleiding beschikbaar voor het instellen in Gemal van de uitvoercodes etc.?

door Bastiaan Friederichs

@Lieke Sterk Huis volgens mij is er geen apart document met een instructie of iets dergelijks. De Gemal handleiding (te vinden binnen de Gemal module) is wel super uitgebreid...

Daarnaast kan ik me voorstellen dat er voor een aantal aanpassingen (inrichting), extra kennis van Payroll nodig is. Daar zullen de collega's Salarisadministrateurs vast wel over beschikken..

Stieneke Oosting BO
CONTRIBUTOR **
door Stieneke Oosting BO

Heeft iemand ervaring met de inrichting van meerdere regelingen woon-werk, inrichting gemal en WN mutaties Beaufort voor de gewerkte dagen declaratie?

 

Onze regelingen:

- vast personeel: alleen opbouw fiscaal woonwerk voor IKB, geen vergoeding WW

-Tijd. personeel: vergoeding € 0,09 (1e 10 enk.reis) niet + rest opbouw 

-trainees: € 0,21 alle km en rest opbouw

Met de info op community en gemal krijg ik nog niet het juiste resultaat.

Ik gebruik de eenheden bij reisregeling 2.

 

Marjan Arends Elker
CONTRIBUTOR ***
door Marjan Arends Elker

@Remco te Ronde @Bastiaan Friederichs 

 

Er staat nergens in de handleiding hoe het op de desktop kan.

Misschien een onnozele vraag., maar wij zien het niet terug in mijn youforce. Hoe krijgen we alles van de app ook daar. Of is dat niet wat er bedoeld wordt met de desktopversie?

door Remco te Ronde

Hoi @Marjan Arends Elker,

 

Inderdaad in de volksmond spreken veel mensen altijd over ''de app''. Maar we proberen heel vaak de toevoeging 'Youforce app & desktop' te benadrukken.

 

Alles wat je in de app kunt doen kan je ook via Mijn Youforce doen. Omdat je jouw vraag stelt onder de handleiding van 'gewerkte dagen' het volgende antwoord:

 

Via Mijn Youforce / Beheer / Configuratie links Mijn Youforce kan je onder Persoonlijk de link 'Gewerkte dagen indienen' toevoegen.

 

Heeft dit antwoord je voldoende geholpen?