Mijn Communities
Help

Wat moet je regelen voordat je aan de slag kunt met de Youforce app & desktop?

20-03-2023 14:58 (Bijgewerkt op 15-08-2023)
  • 0 Antwoorden
  • 5 kudos
  • 1247 Weergaven

Voordat je aan de slag kunt met de inrichting zoals beschreven in de handleiding(en) is het belangrijk dat de Youforce app wordt geactiveerd voor jouw klantnummer. Hoe dit proces verloopt beschrijven we in dit kennisbankartikel.

 

Aanvraag indienen
Als je gaat starten met de Youforce app, moeten we deze activeren. Dien daarvoor een aanvraag in bij "Mijn support", via het sjabloon "Activering Youforce app".

Activeren Youforce app.png
 
In dit ticket worden de volgende gegevens vastgelegd
Opties activeren Youforce app.png
 
We bekijken dan op basis van het ticket of je al volop gebruik maakt van 'Autorisatiebeheer'. Bijvoorbeeld omdat je al gebruik maakt van Youforce Reporting of Mijn Youforce.
 
Heb je nog geen toegang tot 'Autorisatiebeheer'? Dan geven we je toegang. In 'Autorisatiebeheer' zorgen we dat je toegang krijgt tot alle onderdelen van de Youforce app, zoals 'configuratie declaraties' en 'configuratie ziekteverzuim'.
 
Tevens zorgen we achter de schermen dat alle gegevens vanuit HR Core Beaufort worden gesynchroniseerd naar de Youforce app.
 
Als dat allemaal is geregeld wordt het ticket afgesloten. Via het ticket wordt je geïnformeerd als je aan de slag kunt met inrichten van de Youforce app.