om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Dit document is bedoeld voor functioneel beheerders van organisaties die zowel in de Youforce app als in Youforce op de desktop gebruik maken van verzuim. In dit document wordt de werking en inrichting van verzuim beschreven.
Dit document is niet bedoeld als gebruikershandleiding voor eindgebruikers zoals medewerkers en managers, maar het document beschrijft welke functionaliteit beschikbaar is en hoe het gebruikt kan worden.
Goedemiddag,
Ik heb de handleiding nog eens goed doorgelezen, maar ik kan niet vinden of het mogelijk is om een manager een melding van de ziekmelding van zijn medewerker te laten ontvangen? bij ons meld een derde partij de medewerker ziek.
bedankt alvast,
Sandra
Hoi @Sandra Klomp_ ,
Als een medewerker zichzelf ziekmeldt krijgt de manager zeker een melding. Je leest hier meer over in:
Ziek melden door de medewerker
Maar op basis van jouw opmerking '' bij ons meld een derde partij de medewerker ziek'' weet ik niet helemaal of dat van toepassing is. Mogelijk is in dat geval het volgende artikel meer passend:
vooruitblik op notificaties bij ziektemutaties
Hopelijk kom je daar mee verder.
Beste @Remco te Ronde ,
Dank je wel voor je reactie.
Ik zie alleen nergens de 'youforce inbox notificatie' staan onder configuratie verzuim, dat zou een perfecte oplossing zijn.
Hoi @Sandra Klomp_ ,
Inderdaad in vooruitblik op notificaties bij ziektemutaties heeft mijn collega aangegeven hoe we e.e.a. configureerbaar maken in de toekomst. Zodra dat inderdaad beschikbaar komt zullen we een nieuwsbericht beschrijven en de handleiding updaten.
Ah, oke bedankt @Remco te Ronde.
Duidelijk, dan wachten we daar op.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.