om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
De medewerker zal in de Youforce app het onderdeel ''Mijn dossier'' en ''Profiel'' blijven zien.
Daarnaast is de toegang van de Youforce app voor medewerkers die uitdienst zijn afhankelijk van de rechten die zijn toegekend in Autorisatiebeheer. De volgende inrichting kan bijvoorbeeld voorkomen:
Een medewerker die dus uitdienst is maar nog wel rechten heeft op ''WorkLocationRegistration" & ''Expense Management" zal de volgende schermen zien als hij/zij een nieuwe declaratie wil indienen:
Hallo @Bastiaan Friederichs en @Remco te Ronde, lees ik het goed dat een medewerker die uit dienst is nog toegang heeft tot zijn gegevens als diegene bijvoorbeeld al 2 of 3 jaar uit dienst is? Of leg je dat weer ergens anders vast dan bij 'standaardgebruiker' in 'Toegangsbeheer - autorisatieprofielen beheren'?
@Lieke Sterk Huis Ik had begrepen dat als je de groep "alle gebruikers" gebruikt hier ook de medewerkers onder vallen die geen actieve diensverband mee hebben. Als je deze groep geen toegang geeft tot Youforce app, kunnen ze er volgens mij ook niet meer in omdat ze geen geldige gebruikersnaam meer hebben om in te loggen.
@Bastiaan Friederichs heb ik dat goed?
Hoi @Lieke Sterk Huis,
Inderdaad @Anja Brouwer1 heeft het al goed uitgelegd. In Autorisatiebeheer heb je de groep ''alle gebruikers''. De naam zegt het al, dit zijn alle gebruikers. Dus ook medewerkers uitdienst. Dit is vergelijkbaar met wat ''vroeger'' inderdaad de standaard gebruiker is.
Daarnaast kent Autorisatiebeheer de groep 'Medewerker'. Dit is iedereen met een actief dienstverband.
Alle rechten die je dus toevoegt in de groep ''alle gebruikers'' zijn dus ook actief voor medewerkers 2 of 3 jaar na uitdienst.
Meer tips en voorbeelden hiervan lees je in het artikel:
Hoe richt ik de rechten voor Mijn Youforce zo overzichtelijk mogelijk in 'autorisatiebeheer'?
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.