Mijn Communities
Help

Welke gegevens worden er getoond onder het tabblad ''contactpersonen bij nood''?

16-11-2023 20:21 (Bijgewerkt op 05-02-2024)
  • 3 Antwoorden
  • 2 kudos
  • 313 Weergaven
Een medewerker zal hier de volgende velden zien:
Naam 1e contactpersoon PI0033
Relatie tot medewerker PI0034 
Telefoonnummer 1 PI0035 
Telefoonnummer 2 PI0036 
Naam 2e contactpersoon PI0037 
Relatie tot medewerker PI0038 
Telefoonnummer 1 PI0039 
Telefoonnummer 2 PI0040 
 
Als beheerder kan je bepalen of deze gegevens ook wijzigbaar zijn door de medewerker. Hoe je dit instelt staat beschreven in de handleiding van het onderdeel inloggen, dossier & profiel
 
Tip! Gebruik je andere rubrieken dan hierboven beschreven? Lees dan 'Hulp bij overstap standaard velden voor contactgegevens in geval van nood'
Opmerkingen
Stieneke Oosting BO
CONTRIBUTOR **
door Stieneke Oosting BO

Ik heb in Beaufort de gegevens van mijn eigen rubrieken met een kollommenmutatie overgeheveld naar de nieuwe rubrieken.

 

De 'test' werknemers zien in de APP alleen de naam van de contactpersonen en niet de telefoonnummer(s) en de relatie.

 

De rubrieken zijn ook toegevoegd aan de rubriekenset HSSK

 

 

 

 

door Remco te Ronde

Hoi @Stieneke Oosting BO,

 

Dat is vervelend. Er zijn circa 15 - 20 organisaties die het nu gebruiken in de Youforce app. Als mijn overzicht up to date is dan stonden jullie daar nog niet bij. Dat betekent dat je het voor nu alleen nog zou kunnen zien in ''de desktop schermen''.

 

Maar ik zou het graag dieper analyseren en oplossen voor jullie. Wil jij een melding aanmaken bij het ServiceCenter inclusief alle relevante printscreens. Dan gaan we het onderzoeken. 

Stieneke Oosting BO
CONTRIBUTOR **
door Stieneke Oosting BO

is al opgelost

Medewerkers