om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
In de beheerdershandleiding (Handleiding Youforce app voor functioneel beheerders) is beschreven welke informatie hiervoor nodig is.
Vanuit Self Service is het nodig om de volgende informatie te weten
Vervolgens worden de volgende gegevens vanuit de Youforce app naar Self Service verstuurd:
Item in Youforce app | Verwerking in Self Service | Opmerking |
Woonadres | ||
Ingangsdatum | FS0060 | |
Woonadres met ingang van | P01012 | Deze rubriek is niet noodzakelijk op het Self Service formulier. |
Woonland | P01024 | |
Postcode | P01020 | |
Huisnummer | P01016 | |
Huisnummer toevoeging | P01018 | |
Straat | P01014 | |
Woonplaats | P01022 | |
Postadres |
||
Gebruik een specifiek postadres | A00001 |
De vraag ''Is dit ook uw postadres ?'' zal de waarde ''Nee'' krijgen. De rubriek A0001 mag dus maar één keer als input veld in het Self Service formulier opgenomen worden |
Postadres met ingang van | P01011 |
Deze rubriek is niet noodzakelijk op het Self Service formulier. |
Land |
P00847 |
|
Postcode |
P00313 |
|
Huisnummer | P00367 |
|
Huisnummer toevoeging | P00368 |
|
Straat | P00365 |
|
Plaats |
P00847 |
|
zie mijn vraag in het forum: Adreswijziging al actief voor ingegeven ingangsdat... - Visma Community
@Bastiaan Friederichs Als de adreswijziging wordt afgewezen in de gekoppelde workflow in Selfservice, toont hij in de app bij de medewerker wel alsof hij verwerkt is. Is dit een bekend probleem?
Hoi @Evelien,
Inderdaad zodra een medewerker in de App zijn/haar adres wijzigt dan ziet de medewerker in de App meteen zijn/haar nieuwe adres. Ondanks dat het nieuwe adres nog bijvoorbeeld goedkeuring nodig heeft in Self Service.
We hebben dit bewust gedaan om te zorgen dat de medewerker niet in verwarring wordt gebracht ''heb ik mijn nieuwe adres nu wel of niet al doorgegeven''.
De vraag is wat je precies bedoeld met ''afgewezen''. Als ''afgewezen'' naar een eindstatus in Self Service gaat (zoals *afgekeurd) zou het wel moeten werken. Als je de adres workflow ''hard'' verwijderd speelt het volgende:
Wat gebeurt er als de adres wijziging in Self Service wordt verwijderd?
Bedankt, dit is precies wat ik zocht!
Goedemiddag @Bastiaan Friederichs, @Remco te Ronde ,
Wanneer je een wijziging alleen in het postadres maakt volgt er geen workflow maar ook geen wijziging in beaufort. Heb ik iets niet goed gedaan of merken anderen dit ook?
Hoi @Björn Sman ,
Dat zou wel moeten gebeuren. Je kunt als beheerder zelf kijken of er iets mis is gegaan. Dat is uitgelegd in:
Inzicht in status proces Youforce App --> Self Service
Zie je daar niks vreemds? Maak dan even een melding aan bij het ServiceCenter zodat we je verder kunnen helpen.
Hi @Remco te Ronde ,
Ben eruit gekomen. Er zat een concurrency op mijn workflow waardoor hij deze niet meer ging oppakken omdat ik al een eerdere test workflow open had staan.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.