Mijn Communities
Help

Algemene uitlegvideo Mijn Youforce voor medewerkers

29-08-2023 10:58 (Bijgewerkt op 13-09-2023)
  • 19 Antwoorden
  • 7 kudos
  • 3952 Weergaven

Naast de Quick Reference Cards hebben we hier ook nog een korte uitlegvideo voor de medewerkers omtrent Mijn Youforce. 

 

 

Wil je de video downloaden voor op intranet?

Dat kan! Door op de naam van de video te klilkken of rechtstreeks naar deze link te gaan, heb je de mogelijkheid om de video te downloaden. 

 

Screenshot 2023-09-13 105012.png

Opmerkingen
Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

Ik wil deze video op onze intranet pagina plaatsen, maar krijg het niet voor elkaar. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.

door Andrea de Bie - Hazelhof

@Anja Brouwer1, je kunt op de video rechter muisknop doen en dan framebron weergegeven, dan opent zich een tabblad waarin de link staat die je kunt gebruiken. Zie hieronder.

AndreadeBieHazelhof_0-1694509115781.png

 

Ik heb geen geluid bij deze video, jij wel? 

 

Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

Dank je wel Andrea, ik ga het proberen. Ik heb wel geluid bij deze video

door Andrea de Bie - Hazelhof

@Anja Brouwer1  Hopelijk lukt het. Ik heb nu wel geluid bij de video, dus waarschijnlijk ging het vanmorgen niet helemaal goed. 

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎13-09-2023 08:59 door Remco te Ronde VISMA )

Hi @Anja Brouwer1,

 

Zo te zien heeft @Andrea de Bie - Hazelhof je al goed geholpen. Maar mocht je toch nog problemen met het geluid ervaren kan je het ook eens proberen via deze link:

https://vimeo.com/858704165/0b16f5050a?share=copy 

Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

@Andrea de Bie - Hazelhof en @Remco te Ronde  dank voor jullie reactie.

De link en geluid werkten bij mij wel maar sommige collega's konden de link niet openen. Nieuw probleem is dat onze communicatie afdeling (eigenaar van ons intranet) geen link naar het filmpje op het intranet wil plaatsen maar het filmpje rechtstreek wil plaatsen.

 

door Remco te Ronde

Hi @Anja Brouwer1,

 

Dat is lastig. Je collega's van Communicatie kunnen de video ook downloaden via dit knopje:

RemcoteRonde_0-1694594904370.png

 

 

Wellicht is dat voor hen wel akkoord in plaats van een linkje.

 

Hillary Amoah
CONTRIBUTOR ***
door Hillary Amoah

Hoi @Remco te Ronde ,

 

Is het mogelijk om deze video op de Visma Raet Youtube kanaal te plaatsen op een hogere kwaliteit, zoals met de video inloggen Mijn Youforce? Ik heb de video gedownload, maar de beelden zijn redelijk wazig. Ik heb 720p gedownload. 

HillaryAmoah_0-1695826539169.png

 

Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

@Remco te Ronde Ik sluit me aan bij Hillary.  Kon trouwens geen kudo plaatsen bij het bericht van Hillary want die stond er niet onder.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎28-09-2023 10:15 door Lotte v Dijk )

@Anja Brouwer1 @Hillary Amoah 

 

De video is momenteel beschikbaar in de huidige resolutie als onderdeel van ons standaard aanbod. Als je op zoek bent naar hogere resolutie video's, zou ik aanraden om ons Communicatiepakket te overwegen. Met dit pakket krijg je toegang tot hoogwaardige video's die speciaal zijn ontworpen voor managers en medewerkers.

Voor toekomstige video's zullen we kijken of we rekening kunnen houden met  hogere resolutie. 

 

Mocht je vragen hebben over het communicatiepakket, neem dan contact op met jouw Customer Succcess Manager. 

 

S_Kuijer
CHAMPION **
door S_Kuijer

@Lotte v Dijk is er ook zo'n video beschikbaar voor de HR Professional? Super handig dit. mvg Saskia

Marcel Bouman
CHAMPION **
door Marcel Bouman

Een vraag en een opmerking:

  • Vraag: is er ook een video beschikbaar voor de rollen "HR voor anderen'?
  • Opmerking: in de video voor medewerkers wordt een demo getoond van aanvraag verlof. Deze functionaliteit wordt door slechts een beperkt deel van de klanten gebruikt en is dus niet herkenbaar voor veel medewerkers. Is er ook een video beschikbaar met bijvoorbeeld een adreswijziging of invullen declaratie vanuit Mijn Youforce?
Regine
CONTRIBUTOR **
door Regine

Voor onze instelling idem: in de video wordt een mutatie uitleg gegeven over verlof cq vrij vragen. Dit gebruiken wij niet.

Als medewerkers dit filmpje zien verwachten zij dat dit ook mogelijk is bij ons. Dit zou mij weerhouden het filmpje op intranet te zetten

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎24-11-2023 16:03 door Lotte v Dijk )

@Regine  @Marcel Bouman @Hillary Amoah @Anja Brouwer1 

Hallo allemaal, 

Zojuist heb ik de video op Vimeo geupdate. Je vind hier nu een video van hoogwaardige kwaliteit en tevens is er gekozen voor een ander proces. We hebben hierbij gekozen voor het proces contactgegevens. 

 

Hopelijk helpt deze nieuwe versie jullie bij de communicatie. De video kan je weer op dezelfde manier downloaden als ik uitleg in het artikel. 

 

Groeten Lotte

Marcel Bouman
CHAMPION **
door Marcel Bouman

@Lotte v Dijk Dank voor deze nieuwe video! Gaan we gebruiken in de communicatie.

Sandra11
CONTRIBUTOR **
door Sandra11

@Lotte,

Zou je de link van de laatste video op Vimeo willen delen?

Alvast hartelijk dank!

S_Kuijer
CHAMPION **
door S_Kuijer

@Lotte v Dijk dank je wel

Sandra11
CONTRIBUTOR **
door Sandra11

@allemaal: zou iemand de link van de laatste video "proces contactgegevens" willen delen?

Alvast hartelijk dank! 

 

door Remco te Ronde

Hoi @Sandra11

 

Bovenin het artikel hebben we opgenomen:

Wil je de video downloaden voor op intranet?

Dat kan! Door op de naam van de video te klilkken of rechtstreeks naar deze link te gaan, heb je de mogelijkheid om de video te downloaden. 

Medewerkers