om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Naast de Quick Reference Cards hebben we hier ook nog een korte uitlegvideo voor de medewerkers omtrent Mijn Youforce.
Wil je de video downloaden voor op intranet?
Dat kan! Door op de naam van de video te klilkken of rechtstreeks naar deze link te gaan, heb je de mogelijkheid om de video te downloaden.
Ik wil deze video op onze intranet pagina plaatsen, maar krijg het niet voor elkaar. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
@Anja Brouwer1, je kunt op de video rechter muisknop doen en dan framebron weergegeven, dan opent zich een tabblad waarin de link staat die je kunt gebruiken. Zie hieronder.
Ik heb geen geluid bij deze video, jij wel?
Dank je wel Andrea, ik ga het proberen. Ik heb wel geluid bij deze video
@Anja Brouwer1 Hopelijk lukt het. Ik heb nu wel geluid bij de video, dus waarschijnlijk ging het vanmorgen niet helemaal goed.
Hi @Anja Brouwer1,
Zo te zien heeft @Andrea de Bie - Hazelhof je al goed geholpen. Maar mocht je toch nog problemen met het geluid ervaren kan je het ook eens proberen via deze link:
@Andrea de Bie - Hazelhof en @Remco te Ronde dank voor jullie reactie.
De link en geluid werkten bij mij wel maar sommige collega's konden de link niet openen. Nieuw probleem is dat onze communicatie afdeling (eigenaar van ons intranet) geen link naar het filmpje op het intranet wil plaatsen maar het filmpje rechtstreek wil plaatsen.
Hi @Anja Brouwer1,
Dat is lastig. Je collega's van Communicatie kunnen de video ook downloaden via dit knopje:
Wellicht is dat voor hen wel akkoord in plaats van een linkje.
Hoi @Remco te Ronde ,
Is het mogelijk om deze video op de Visma Raet Youtube kanaal te plaatsen op een hogere kwaliteit, zoals met de video inloggen Mijn Youforce? Ik heb de video gedownload, maar de beelden zijn redelijk wazig. Ik heb 720p gedownload.
@Remco te Ronde Ik sluit me aan bij Hillary. Kon trouwens geen kudo plaatsen bij het bericht van Hillary want die stond er niet onder.
De video is momenteel beschikbaar in de huidige resolutie als onderdeel van ons standaard aanbod. Als je op zoek bent naar hogere resolutie video's, zou ik aanraden om ons Communicatiepakket te overwegen. Met dit pakket krijg je toegang tot hoogwaardige video's die speciaal zijn ontworpen voor managers en medewerkers.
Voor toekomstige video's zullen we kijken of we rekening kunnen houden met hogere resolutie.
Mocht je vragen hebben over het communicatiepakket, neem dan contact op met jouw Customer Succcess Manager.
@Lotte van Dijk is er ook zo'n video beschikbaar voor de HR Professional? Super handig dit. mvg Saskia
Een vraag en een opmerking:
Voor onze instelling idem: in de video wordt een mutatie uitleg gegeven over verlof cq vrij vragen. Dit gebruiken wij niet.
Als medewerkers dit filmpje zien verwachten zij dat dit ook mogelijk is bij ons. Dit zou mij weerhouden het filmpje op intranet te zetten
@Regine @Marcel Bouman @Hillary Amoah @Anja Brouwer1
Hallo allemaal,
Zojuist heb ik de video op Vimeo geupdate. Je vind hier nu een video van hoogwaardige kwaliteit en tevens is er gekozen voor een ander proces. We hebben hierbij gekozen voor het proces contactgegevens.
Hopelijk helpt deze nieuwe versie jullie bij de communicatie. De video kan je weer op dezelfde manier downloaden als ik uitleg in het artikel.
Groeten Lotte
@Lotte van Dijk Dank voor deze nieuwe video! Gaan we gebruiken in de communicatie.
@Lotte van Dijk dank je wel
@allemaal: zou iemand de link van de laatste video "proces contactgegevens" willen delen?
Alvast hartelijk dank!
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.