Mijn Communities
Help

Handleiding Autorisatiebeheer inrichten

01-05-2023 15:01
  • 3 Antwoorden
  • 1 kudos
  • 2645 Weergaven

Dit document is bedoeld voor functioneel beheerders van organisaties die autorisaties beheren voor gebruikers. Dit document is niet geschreven voor eindgebruikers zoals medewerkers en managers, maar het document beschrijft welke functionaliteiten beschikbaar zijn en hoe dit gebruikt kan worden. 

Opmerkingen
Paulien Rijsemus
CONTRIBUTOR **
door Paulien Rijsemus

Dag, kan ik ook een deel van de organisatie autoriseren voor het gebruik van de Youforce App? Als ik in autorisatiebeheer bij Medewerker op 'applicatie toevoegen' klik en Youforce App wil kiezen, krijg ik niet de optie om voor een deel van de organisatie te klikken, zoals in de handleiding op blz 11 staat beschreven.

Geldt dit niet voor het gebruik van de app?

Anja Brouwer1
CHAMPION ***
door Anja Brouwer1

@Paulien Rijsemus Volgens mij wordt de Youforce App voor alle gebruikers toegevoegd. Zichtbaar is het personeels- en salarisdossier. Daarna moet je de verschillende applicaties toevoegen zoals declaraties, verlof, verzuim. Als je deze niet in autorisatiebeheer toevoegt bij alle gebruikers krijgen ze deze ook niet te zien in de Youforce App. 

door Sabine Koelewijn

Hoi @Paulien Rijsemus

Als je de Youforce App alleen voor een bepaalde groep wilt autoriseren, kan je voor hen een aparte autorisatie aanmaken. Wanneer je een nieuwe autorisatie aanmaakt en kiest voor toegepast op medewerkers, krijg je de optie om geselecteerde organisatorische eenheden toe te voegen. 

SabineKoelewijn_0-1716903634010.png

Je kunt ook voor bestaande autorisaties organisatorische eenheden toevoegen, maar dat geldt dan voor de gehele autorisatie 'groep' en niet alleen voor een bapaalde module. 

Medewerkers