Mijn Communities
Help

Handleiding nieuw account in Visma Connect

15-08-2024 16:38 (Bijgewerkt op 11-09-2024)
  • 15 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 1182 Weergaven

Dit is een handleiding voor nieuwe gebruikers die voor het eerste inloggen met een onyouforce account na 19 september.

 

Nu staat hier alleen nog het inlogproces in en het koppelen van tweefactorauthenticatie. Op een later moment zullen we ook de informatie rondom het wijzigen van een wachtwoord, e-mailadres voor accountherstel en tweefactorauthenticatie toevoegen. 

Opmerkingen
MaroeskaH
CONTRIBUTOR **
door MaroeskaH

Hoi @Sabine Koelewijn, ik vermoed dat niet de juiste handleiding is geplaatst😀

 

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte van Dijk

Hallo @MaroeskaH

Bedankt voor je bericht. De juist handleiding is inmiddels geupload. 

Groeten Lotte

door Paul Wevers Consultancy

Hoi @Sabine Koelewijn of @Lotte van Dijk,

 

Is het ook mogelijk de handleiding in Word te publiceren, dan kunnen we de handleiding aanpassen naar de wensen van de organisatie.

 

Bedankt,

Paul

door Sabine Koelewijn

Hoi @Paul Wevers Consultancy

Ik heb je een mailtje gestuurd. 

Jeroen Coret ZGAO
CONTRIBUTOR *
door Jeroen Coret ZGAO

Hoi @Sabine Koelewijn,

 

Kun je mij ook de word versie toesturen? Graag mailen naar jeroen@jeroencoretconsultancy.nl

 

groet Jeroen

Carola de Vries1
CHAMPION *
door Carola de Vries1

@Sabine Koelewijn ik zou ook graag de Word versie ontvangen: c.devries@amaris.nl

Dank je wel. 

 

Jennie Damen
CONTRIBUTOR *
door Jennie Damen

@Sabine Koelewijn 

mag ik ook de word versie ontvangen j.damen@povh.nl 

Dankjewel

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Hallo @Sabine Koelewijn, ik zou ook graag de Word-versie willen ontvangen. Is het misschien ook handig om deze te publiceren? Daarnaast geef je aan dat de informatie rondom het wijzigen van een wachtwoord, e-mailadres voor accountherstel en tweefactorauthenticatie nog toegevoegd gaat worden. Wanneer verwacht je dat dit wordt toegevoegd? 

Het liefste wil ik 1 handleiding waar alles in staat om dit uit te zetten in onze organisatie. Mijn e-mailadres is liekevandeneijnden@sterkhuis.nl 

Dank!

BiancaSaul
CONTRIBUTOR **
door BiancaSaul

@Sabine Koelewijn , zou ik ook de handleiding in Word mogen ontvangen? mijn emailadres is bi.saul@zuyderland.nl Bedankt!

 

door Sabine Koelewijn

@BiancaSaul@Lieke Sterk Huis

Gezien de vele vragen heb ik de handleiding in word toegevoegd. 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Sabine Koelewijn. ergens las ik dat er ook een video gemaakt zou worden. Waar kan ik deze vinden? Ik heb op jullie Youtube kanaal gekeken, maar nog niets gevonden. 

door Sabine Koelewijn

Hoi @Lieke Sterk Huis, ik heb hier net een artikel over geplaatst Updates Visma Connect 

door Sabine Koelewijn

De nieuwe versie van de handleiding is toegevoegd en hier staan ook de stappen in voor de Visma Authenticator app

door Andrea de Bie - Hazelhof

@Sabine Koelewijn  zou je mij ook de word versie kunnen toesturen. Bedankt

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎13-09-2024 07:50 door Sabine Koelewijn VISMA )

Hoi @Andrea de Bie - Hazelhof

Vanwege de vele vragen heb ik de handleiding in word op de community gezet. Je kunt deze dus dowloaden in dit artikel.