Mijn Communities
Help

Het nieuwe inloggen via 2 factor authenticatie

31-01-2022 17:34 (Bijgewerkt op 03-07-2023)
  • 5 Antwoorden
  • 3 kudos
  • 21432 Weergaven

Hier vind je alle relevante informatie over het 'nieuwe inloggen'. Met deze methodiek log je met behulp van 2 Factor authenticatie (2FA). In onderstaand overzicht staat alle informatie voor beheerders en gebruikers met betrekking tot de migratie, configuratie en gebruik van deze methode. 

Opmerkingen
FBB Zorgboog
CHAMPION ***
door FBB Zorgboog

@Henk Hesseling de vraag is al eerder gesteld, maar helaas nooit beantwoord. Kunnen we de inhoud van de verschillende mails die m.b.t. nieuwe inloggen worden verstuurd zelf aanpassen?

Wij proberen onze gebruikers alle applicaties, dus ook Youforce, via aparte tegels op ons eigen startscherm te laten opstarten. De inhoud van die mails roept voor veel gebruikers vooral onduidelijkheid en vragen op.

door Sabine Koelewijn

@FBB Zorgboog Het is niet meer mogelijk om de templates zelf aan te passen. Zie hierover de volgende communicatie: Volgende stap Nieuwe inloggen medewerkers en managers

RichardR
CHAMPION *
door RichardR

@Sabine Koelewijn 

Wanneer kunnen we de aangepaste handleidingen verwachten op basis van de nieuwe schermen van mijn.youforce.com?

door Sabine Koelewijn

Hoi @RichardR

Goed dat je me hierop wijst. Dit hoop ik zo snel mogelijk aan te kunnen passen. Ik zal hier een reactie toevoegen zodra dat gelukt is. 

Mirna Ifeamazi-Brug
CONTRIBUTOR **
door Mirna Ifeamazi-Brug

@Sabine Koelewijn Ik zat met dezelfde vraag als RichardR en het heeft even geduurd, voordat ik via de community de vraag/het antwoord heb kunnen vinden. 

Aangezien we per morgen live gaan met Mijn Youforce, verwachten we dat de vernieuwde handleidingen juist nu goed van pas komen. We zijn het nu voor zover mogelijk zelf aan het aanpassen. Ik vraag mij af of wij de enige zijn waarbij dit nu speelt. Schat je in van niet, dan is het wellicht een idee om deze informatie (het feit dat de handleidingen nog niet vernieuwd zijn n.a.v. Mijn Youforce per 1 december) iets makkelijker vindbaar te maken.