Mijn Communities
Help

Wanneer is een in HR Core Beaufort gewijzigd flex pakket zichtbaar in Mijn Youforce?

08-05-2023 17:20 (Bijgewerkt op 11-05-2023)
  • 0 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 134 Weergaven

In HR Core Beaufort kan het voorkomen dat een dienstverband verandert van Flex pakket. Bijvoorbeeld omdat het flexpakket afhankelijk is van de arbeidsvoorwaarde (b.v. salarisregeling, cao, functie etc.). Deze mutatie vindt plaats in HR Core Beaufort, bijvoorbeeld als volgt:

RemcoteRonde_0-1683559147007.png

 

Tussen HR Core Beaufort en Flex Benefits is altijd al een vaste tijdsinterval van aanpassingen. Deze is niet veranderd met de introductie van Mijn Youforce. Zodra Flex Benefits is geüpdatet is dit ook verwerkt in de links van Mijn Youforce. 

 

In Mijn Youforce heeft deze medewerker een flexpakket met enkel een ‘fiets’ en ‘vakbondscontributie’. Deze medewerker zal de volgende links zien in Mijn Youforce:

RemcoteRonde_1-1683559177341.png

 

En in het dashboard van Flex Benefits ziet deze medewerker dezelfde keuze mogelijkheden:

RemcoteRonde_2-1683559200429.png

 

Note: vanaf mei 2023 worden de directe links naar Flex Benefits vanuit Mijn Youforce beschikbaar gesteld. Diverse pilot organisaties helpen actief bij de introductie van deze rechtstreekse links. Dit kennisbankartikel zal worden geupdate aan de hand van feedback van pilot organisaties. Een meer algemene update over zowel de links van FlexBenefits als Self Service kan je lezen in dit artikel.

Medewerkers