Mijn Communities
Help

Wat gebeurt er in Mijn Youforce als een medewerker géén autorisatie meer heeft op een workflow?

22-05-2023 17:58 (Bijgewerkt op 23-05-2023)
  • 0 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 274 Weergaven

In Self Service kan je autorisaties voor medewerkers intrekken. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om 'medewerkers' niet langer te autoriseren voor de workflow 'Ontslag op eigen verzoek / pensionering' met de activiteit 'Indienen MW'

 RemcoteRonde_0-1684771015281.png

 

Direct na de aanpassing van de autorisatie ziet de medewerker deze link nog in Mijn Youforce. Klikt de medewerker op de link dan zal hij/zij op de volgende melding komen.

RemcoteRonde_1-1684771091135.png

 

De link vanuit Mijn Youforce naar de workflow zal vanaf de volgende ochtend niet meer zichtbaar zijn. Zo kan een medewerker niet meer op de link klikken. Zoekt een medewerker bijvoorbeeld toch nog op het woord 'ontslag' dan verschijnt dit scherm

RemcoteRonde_0-1684826290320.png

 

 

Note: vanaf mei 2023 worden de directe links naar Self Service vanuit Mijn Youforce beschikbaar gesteld. Diverse pilot organisaties helpen actief bij de introductie van deze rechtstreekse links. Dit kennisbankartikel zal worden geupdate aan de hand van feedback van pilot organisaties. Een meer algemene update over zowel de links van FlexBenefits als Self Service kan je lezen in dit artikel.

Medewerkers