Mijn Communities
Help

Wat ziet een Self Service gebruiker in Mijn Youforce bij autorisatie voor minder afdelingen?

10-05-2023 21:06 (Bijgewerkt op 11-05-2023)
  • 0 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 76 Weergaven

Met het beschikbaar maken van de directe links naar Self Service workflows vanuit Mijn Youforce is er géén verandering geïntroduceerd in dit onderdeel van de autorisaties. 

 

In HR Core Beaufort leg je vast welke persoon welke rol heeft voor organisatorische eenheid. Stel Iemand heeft bijvoorbeeld al de rol ‘manager’ (MGR) voor twee afdeling. Als je hier één van de twee afdelingen een einddatum geeft wordt deze wijziging vanuit HR Core Beaufort naar Self Service verstuurd. Zodra de wijziging door Self Service is verwerkt is het direct actief. Of een workflow wordt opgestart in Self Service of via Mijn Youforce maakt hierin géén verschil.

 

De manager uit dit voorbeeld kan dus de workflows nog maar opstarten voor één  afdelingen.

 

Note: vanaf mei 2023 worden de directe links naar Self Service vanuit Mijn Youforce beschikbaar gesteld. Diverse pilot organisaties helpen actief bij de introductie van deze rechtstreekse links. Dit kennisbankartikel zal worden geupdate aan de hand van feedback van pilot organisaties. Een meer algemene update over zowel de links van FlexBenefits als Self Service kan je lezen in dit artikel.

Medewerkers