Mijn Communities
Help

Q&A - Webinar #5 Youforce Analytics

06-06-2023 17:27
  • 0 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 265 Weergaven
 

Wat is de deadline voor de overige rapporten en het gebruik van Report Builder?

De deadline voor verlof en verzuim is bekend. Voor de overige rapporten nog niet, deze tijdslijn zullen we nog gaan opstellen.

 

Is de in- en uitstroom op basis van dienstverband of persoon?

Zie het volgende artikel op de community voor een toelichting van de in- en uitstroom velden Datamodel - Youforce Analytics 

 

Wat is de defintie van instroom en uistroom?

Zie het volgende artikel op de community voor een toelichting van de in- en uitstroom velden Datamodel - Youforce Analytics 

 

Waarom is er in de filtering bovenin niet de OE te selecteren?

Deze filtering wordt meegenomen als optie in de update van de dashboards

 

Wij maken minder gebruik van de namen van de OE's maar meer van de nummering van de OE's, is deze ook te tonen?

Er is een veld beschikbaar 'Niveau Org. Eenheid' die de het nummer aangeeft per OE.

 

Wanneer komen de updates van de dashboards beschikbaar?

In juni zullen de updates beschikbaar zijn

 

Waar kan ik de rekenregels voor Verzuim vinden?

Zie het volgende artikel voor de rekenregels van verzuim Toelichting Verzuimstatistieken 

 

Waar kan ik de definities vinden achter de velden zoals het veld 'FTE categorie'?

Zie het volgende artikel op de community voor een toelichting van de in- en uitstroom velden Datamodel - Youforce Analytics 

 

Wanneer komen de vrije velden in Dienstverband historie beschikbaar?

Dat is nog onbekend. Voor het gewone reporting datamodel is deze al wel beschikbaar, maar voor analytics nog niet

 

Kan ik ook meerdere soorten lijnen gebruiken in 1 grafiek om bijv jaren te onderscheiden als de data dicht bij elkaar liggen?

Ja dat kan zeker. Dit heb ik live in de webinar toegelicht vanaf minuut 1:09.10. Zie Overzicht Webinars Youforce Reporting  voor een link naar de opname.

 

Je had het eerder over canvas, zodat je het dashboard groter kan maken/scrollen. Kan je dit nog laten zien?

Live in de webinar beantwoord vanaf minuut 1:26.45