annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in

Log på eller lav en ny bruger for automatisk at få relevante områder

Få tilpasset jeres Visma Løn til den nye ferielov - nyt online 1½ times kursus

(updated by Kursusadministrationen VISMA ‎28-05-2020 12:34 )

Dette kursus er for dig, der har fuldstændig styr på indholdet i den nye ferielov og som venter spændt på hvordan du kan håndtere det i Visma Løn.

Vi vil gennemgå alt det som Visma sætter op for dig og de områder, hvor du selv skal ind og ændre i forhold til netop din virksomhed.

Derudover gennemgår vi også alle de nye funktionaliteter i Visma løn og du vil blive guidet igennem alt lige fra stillingskategorier og resultattabeller til tildeling af ferie på forskud plus alt det midt imellem.

På kurset gennemgår vi bl.a.:

• Opsætning i Visma Løn
  • Resultattabeller
  • Fraværskoder til ferie
  • Ferierækkefølge
  • Timelønnede med feriekort
  • Periodisering af fravær
  • Korrektionslønarter
  • Tildeling af ferie på forskud
  • Ny feriedifference beregningsmetode
  • Lovpligtigt ferietillæg + ekstra ferietillæg optjening
  • Kørselsselektion
  • Ekstra feriedage
  • Beregning af feriepenge

Kursets varighed er på 1½ time og foregår online.

Det kan tilmeldes som værende enten formiddagskursus eller eftermiddagskursus.

Tilmeld dig formiddagskursus her:

tilmeld.png

Tilmeld dig eftermiddagskursus her:

tilmeld.png

OBS - Har du brug for et kursus med en kombination af jura og lønsystem med både en jurist og en løn- og HR konsulent anbefaler vi vores ½ dags kursus: Håndtering af den nye ferielov i Visma lønHer vil du få en teoretisk gennemgang af ændringerne i den nye ferielov og efterfølgende få vist, hvordan det skal håndteres og sættes op i Visma Løn.

8 Kommentarer
CHAMPION *

Jeg har tidligere tilmeldt mig kursus, som nu afholdes fredag d. 12/6.

Jeg synes selv at jeg er ret godt hjemme i den nye ferielov, men har selvfølgelig brug for at vide hvordan det hånderes praktisk i lønsystemet.

(Dette kursus var ikke en mulighed da jeg tilmeldte mig for snart længe siden)

Hvad vil I anbefale. Er der mere praktisk "undervisning" d. 12/6 end der er online, eller kunne jeg lige så godt spare transporten og afmelde d. 12 og vælge online i stedet???

Hvornår afholdes dette kursus?

CHAMPION *

Du skal klikke ind på tilmeld nu - for at se datoerne 🙂

Hej Susanne,

Mange tak for din henvendelse.

Du må meget gerne kontakte Morten Flyvholm på telefon: 42822660, så kan han hjælpe dig med dit konkrete tilfælde.

Rigtig god dag.

Mvh. Rikke Madsen

CONTRIBUTOR *

Hej,

Afholdes dette kursus ikke længere? Jeg har ikke nogen datoer at vælge imellem...?

Anna

Det sidste kursus af denne slags afholdes i morgen fra kl. 9-10.30 og der er stadig ledig pladser 🙂

CONTRIBUTOR *

Godmorgen.

Kan jeg stadig nå at tilmelde mig kurset i dag....? Og i så fald hvordan - TILMELD NU kan jeg ikke få til at virke...

Mvh.  Conny Villadsen

Hej Conny,

Jeg har netop genåbnet tilmeldingen, så du kan godt lige nå at tilmelde dig inden kurset begynder kl. 9.

Mvh. Rikke Madsen