Mine produkter
Hjælp

Webinar: Løntillæg for store bededag i Visma Løn

af Kursusadministrationen (Opdateret ‎01-12-2023 11:38 af Kursusadministrationen VISMA )

Folketinget vedtog i år, at store bededag skal afskaffes som helligdag. Loven træder i kraft den 1. januar 2024, og fra og med 2024 anses store bededag som en almindelig arbejdsdag.

De månedslønnede medarbejdere vil få kompensation for den øgede arbejdstid med et løntillæg.

På dette webinar får du en introduktion til, hvordan du kan håndtere udbetaling af tillæg for store bededag.

Værter: Anja Bogaerdt og Helle Valsø.

Webinaret finder sted den 11. december 2023.
Tilmeld dig gratis herunder:

17 Kommentarer
berj
CONTRIBUTOR *
af berj

Blir der lavet optagelse, eller kommer der en session mere, for os der ikke kan deltage denne dag? 

af Anja Bogaerdt

Der bliver oprettet et webinar mere, der afholdes i december.

Webinaret bliver også optaget 🙂

Mvh.

Anja Bogaerdt

af Kursusadministrationen

Hej,

Der er netop blevet tilføjet en afholdelse mere af webinaret den 11. december 2023.

Optagelsen fra webinaret vil efterfølgende blive lagt op på vores webinar bibliotek her.

God eftermiddag.

Bh. Rikke Madsen

Diana Maj
CONTRIBUTOR ***
af Diana Maj

Jeg deltog på webinaret i går - får vi automatisk tilsendt optagelsen?

Vh Diana

Hej Diana,

Optagelsen fra webinaret kan tilgås via vores webinar bibliotek under fanen "Vejledninger".

Du kan komme direkte til webinar biblioteket via dette link.

God dag.

Bh. Rikke Madsen

PernilleT
CONTRIBUTOR ***
af PernilleT

virkelig godt webinar - men uf der er meget man skal huske tage stilling til 🙂

God dag til jer alle

Pernille

Majh
CONTRIBUTOR *
af Majh

Hej

Ja det var et rigtig godt webinar. Den Powerpoint præsentation som i brugte lægger i også den ud? 

Lige en smule feedback. Det kunne være rart når i har et webinar om nye tiltag, at i allerede havde løsningen implementeret i Visma Løn, så man kan lave opsætningen med det samme når det er i frist erindring. 

Mvh Majken

Hej Majken,

Du kan finde optagelsen i vores webinar bibliotek. Hvis du åbner videoen i Youtube, kan du i beskrivelseboksen finde link til præsentationen.

God dag.
Bh. Rikke Madsen
Majh
CONTRIBUTOR *
af Majh

Tak Rikke, jeg har fundet den. 

Bh Majken

af Anja Bogaerdt

Hej Majken

Tak for feedback 🙂

Det var desværre ikke muligt at afholde webinaret samtidig med releasen denne måned, men vi afholder et webinar igen den 11. december, hvor løsningen ligger i jeres system, hvis du får brug for at få det genopfrisket.

Mvh.

Anja Bogaerdt

PernilleT
CONTRIBUTOR ***
af PernilleT

hvor ligger de nye kurser man kan tilmelde sig i 2024 - har lige være med på webinar og der står klik her - og det kan man ikke - Jeg er meget dårlig til at finde jeres kommende gratis kurser.

Kan I hjælpe På forhånd tak

Pernille

af Susanne Persson1
PernilleT
CONTRIBUTOR ***
af PernilleT

Godmorgen  Susanne 

Tak for svar, jeg kan stadig ikke finde de gratis kurser "tips og triks" og dem I holder i forbindelse med Realeas ca 1 gang om måneden men de er måske ikke lagt op endnu 🙂

God weekend når I når dertil

Pernille

af Anja Bogaerdt

Hej Pernille

De ligger i webinar-biblioteket på dette link: https://help.vismaenterprise.dk/vismaloen-standard/webinars

God weekend 🙂

Anja Bogaerdt

PernilleT
CONTRIBUTOR ***
af PernilleT

Jeg leder efter de gratis  webinar som afholdes i 2024, ikke dem der har være afholdt - håber de kommer i samlet i en mail / besked i det nye år, så jeg kan tilmelde mig dem -  For jeg kan som sagt kun finde kurser der koster penge, og webinarer som har været afholdt.

Vi stopper her og jeg vender tilbage i det nye år hvis jeg ikke har fået besked om at det er muligt at tilmelde sig 2024

God weekend

Pernille

af Anja Bogaerdt

Hej Pernille

Beklager så har jeg misforstået dig 🙂

De nye webinarer for 2024 er ikke åbne for tilmelding endnu, men det varer ikke længe, og så skriver vi om det i nyhedsbrevet og på Community.

Mvh.

Anja Bogaerdt

PernilleT
CONTRIBUTOR ***
af PernilleT

😘Tak

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.