Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Siste nytt

Hei Kjetil! Du kan lage kreditnota på to forskjellige måter. Enten kan du bruke slettekrysset oppe til venstre hvis du ønsker å kreditere en bestemt faktura ( alternativ 1 )eller du kan lage en kreditnota som du ikke knytter til en faktura ( alternativ 2 ) Her er detaljert forklaring som også inneholder video -http://community.visma.com/no/mamut/Support/Sok-i-supportarkivet/Supportartikler/Support-Artikler-Mamut-Business-Software/Salgsoppfolging/Hvordan-opprette-en-kreditnota/ Mvh Aleksander - Mamut support
Hei Status i innkjøpslisten arves i dag fra valgt status i innkjøpsmodulen når du åpner listen. Jeg ser at det kan være praktisk å låse denne til en bestemt status, og har registrert et ønske til produktavdelingen om å legge inn en brukerinnstilling slik at du kan låse listen til statusen alle for din bruker. Vi takker for innspillet, og produktavdelingen vil vurdere dette ønsket til framtidige versjoner av Mamut.
Hei! Om du bruker Internet Explorer skal du kunne være inaktiv i 20 minutter før du blir logget ut. Om du derimot bruker en annen nettleser, for eksempel Chrome eller Firefox, har vi erfart at man kun kan være inaktiv i opptil 5 minutter. Jeg vil derfor anbefale at du benytter Internet Explorer til å logge inn på Mamut Online. Med vennlig hilsen, Lars
Denne artikkelen tar for seg hvordan du manuelt installerer en SQL Server 2012 på din maskin
Versjon 17 av Mamut Business Software er nå lansert og tilgjengelig for nedlasting.
Nedlastinger og linker