peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CHAMPION ***

Hyvittäessä myyntilaskua, laskulle automaattisesti tieto mitä laskua hyvitetään

Tila: Backlogissa

Kun luodaan suoraan myyntilaskulta hyvityslasku, olisi asiakas- ja käyttäjäystävällistä, jos laskulle tulisi automaattisesti tieto mitä laskua kyseinen hyvityslasku hyvittää.
Nyt tieto tulisi lisätä itse manuaalisesti.

8 kommenttia
CHAMPION **

Olen ihan samaa ihmetellyt. Voisi laittaa kehityslistalle pikaisesti.

CONTRIBUTOR *

Samaa toimintoa olen kaivannut. Tai edes mahdollisuutta kirjoittaa itse hyvityslaskulle, mitä laskua koskee.

CHAMPION ***

Hyvityslaskulle pystyy lisäämään ennen lähetystä kommenttirivin laskurivejä ennen/jälkeen tai ihan oman kommenttirivinkin, mikä nyt yhtiön tilanteeseen sopii parhaiten. Huomioi kuitenkin että jos yrityksen perustiedoissa on laskurivejä ennen/jälkeen vakiotekstejä, tämä laskulle käsin kirjoitettu kommentti ajaa yli perustietojen oletus tekstin.

CONTRIBUTOR *

Hei Taru! Call me stupid, mutta en löydä hyvityslaskulta kohtaa, mihin sen tekstin voisi kirjoittaa...

CHAMPION ***

Enhän toki Hymiö Silmänisku
Tehtyäsi hyvityslaskun, valitse laskun oikeasta yläkulmasta muokaa laskua,

jonka jälkeen pääset lisäämään laskulle nämä puuttuvat selitteet (keltaisella vaihtoehtoiset kohdat).

(kuvat napsittu Demoympäristöstä)

Tallenna ja lopeta muokkaus niin selite näkyy hyvityslaskulla

Moikka,

Olemme tämän ottaneet yhdeksi uudistukseksi kun kehitämme parhaillaan myyntiosiota. Kiitos taas palautteesta ja ideoista.

T: Janne

CHAMPION *

onko tietoa aikataulusta?

Hei Frank,

Tämä tulee toteutettua myyntilaskun uudistamisen yhteydessä ja tarkoituksemme on saada ensimmäinen versio myyntilaskusta julkaistua viimeistään Q1 / 2018.