peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Suosikit

Kirjaudu sisään

Kirjaudu sisään tai luo uusi käyttäjä voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi

Apu

Netvisorin logo selaimen välilehdellä

Tila: Toteutettu

Netvisorin logo (Favicon) selaimen välilehdellä on muuttunut samanlaiseksi kun Severan.

Toiveena olisi, että sillä olisi erilainen logo, kuten aikaisemmin oli.

Usen selaimessa on auki useita Severan ja Netvisorin sivuja ja nyt joudun klikkailemaan ja "etsimään" oikeaa ohjelmaa.

11 kommenttia
CHAMPION *

Äänestin tätä, vaikka oikeasti toivon että tämän communityn favicon olisi erilainen. Varsinkin kun on sata tabia auki, niin näitä ei erota toisistaan. Yrityksen brändillekin tekee hyvää, kun softien käytettävyys paranee. Hymiö Silmänisku

Eli kaikille omille appeille toisistaan erottuvat faviconit, kiitos.

CONTRIBUTOR ***

:smileylaugh: Meillä on selvästikin sama ongelma. Mulla myös menee community ja ohjelma sekaisin.

CHAMPION *

joo, toi on super-raivostuttavaa

Hei!

Kiitos palautteista ja kommenteista, tulemme vaihtamaan faviconin Netvisorin logon mukaiseksi.

// Timo

Hei,

Netvisorin Favicon on vaihdettu Netvisorin logon mukaiseksi ikoniksi tänään! Kiitos palautteistanne.

// Timo

Minulla ei kyllä Favicon ole muuttunut miksikään.

Tässä rivissä oikealta päin Severa (vanha käyttöliittymä), Severa (uusi käyttöliittymä) ja Netvisor. Kaikissa sama logo.

Moi Kirsi,

Tuo Faviconin päivitys voi kestää jonkin aikaa, minulla se päivittyi Chromeen tänään, Firefoxissa kirjanmerkit ovat jo ok, mutta itse tabeissa on vanha Favicon. Selaimet kaivavat tuota vanhaa Faviconia aika pitkäänkin välimuististaan ja jokainen selain käyttäytyy vähän eri tavalla tämän kanssa. Firefoxissa voisi testata välimuistin tyhjennystä ja sen uudelleen käynnistystä.

Huomenta Rane Olsen!

Heti auttoi, kun valitin. Tänä aamuna minullakin oli Favicon vaihtunut. Hymiö Onnellinen

Moi Kirsi,

Nyt aamulla oli omaankin Firefoxiin vaihtunut Favicon, vaati näköjään sen sammuttamisen välissä.

Aika mielenkiintoista - tänä aamuna olemme taas vanhassa logossa.

Ja koko ajan käytössä on ollut sama selain Mozilla Firefox

Kiitos kommenteista Kirsi,

Meilläkin joillain koneilla se arpoo vielä vanhan ja uuden välillä. Selvitämme tätä, että löydämmekö keinon "pakottaa" selain lataamaan aina tuon uusimman version jolloin tämä päivittyisi nopeammin käyttöön.